Citroën je redefinirao nivoe opreme svih svojih vozila, koja će od sada biti dostupna,
umjesto u pet, u tri izvedbe YOU, PLUS i MAX od kojih će svaka nuditi pet paketa opcija.
Obnovljeni prodajni asortiman Citroën vozila bit će transparentniji i jednostavniji. Time
će se klijentu pružati bolje iskustvo kupovine, a istodobno će ovaj asortiman odražavati
nove potrošačke trendove. Od sada će sve biti usmjereno na tri nivoa opreme YOU, PLUS i MAX, koji će zamijeniti dosadašnje izvedbe Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack.
POJEDNOSTAVLJEN ASORTIMAN VOZILA, USMJEREN NA ONO ŠTO JE POTREBNO
Pet postojećih izvedbi, Live, Feel , Feel Pack, Shine i Shine Pack sada se zovu YOU, PLUS
i MAX. Obnova prodajnog asortimana vozila dovest će do konciznije ponude, koja će
klijentima omogućiti lakše razumijevanje različitih nivoa opreme i dostupnih opcija bez
reduciranja sadržaja ponude.
Bez detaljnog predstavljanja pojedinosti svakog modela, možemo reći da svi dijele koncept
stila i udobnosti, koji se zaista smatraju pravim zaštitnim znakovima marke Citroën. Na modelima C4 i C4 X, na primjer, prvi nivo opreme YOU pruža direktni pristup Citroënovom svijetu udobnosti sa serijskom opremom kao što je ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima, dobra razina povezivanja uz 10” ekran na dodir i teško očekivane sisteme za pomoć u vožnji, kao što su zadnji parking senzori. Kod nivoa opreme PLUS doživljaj Citroëna još je prisutniji zahvaljujući sjedalima Citroën Advanced Comfort, kameri za vožnju unazad i 18” aluminijskim felgama. Nivo opreme MAX nudi još više opreme koja olakšava život u vozilu poput hands-free pristupa i pokretanja, povezivog navigacijskog sistema, ekrana u visini očiju i prilagodljivog tempomata s funkcijom Stop & Go.
POBOLJŠANJE KORISNIČKOG ISKUSTVA
Uz jednostavniju i pregledniju ponudu klijentima će biti lakše izabrati ono što traže. Uži
prodajni asortiman učinit će proces kupovine manje kompliciranim, a cjelokupno iskustvo bit će lakše i ugodnije. Pojednostavljenje prodajnog asortimana također je važna prednost s aspekta novih potrošačkih trendova, posebno u današnjem digitalnom svijetu. S obzirom da je web stranica prvi medij na kojem klijenti traže informacije o novom modelu, njezin sadržaj mora biti sažet, a informacije prezentirane jasno i transparentno. Smanjenje raznolikosti također omogućuje optimizaciju proizvodnje, lakše upravljanje zalihama i bolju kontrolu troškova. Za klijente to znači niže cijene i prije svega kraće rokove isporuke.