Postavljen za lansiranje 2024. godine, Renault 5 E-Tech electric donosi moderan, električni obrt na kultni Renault 5, odvodeći ga u budućnost. Prije zvaničnog otkrivanja, bit će objavljeno nekoliko teaser slika koje naglašavaju jasnu uspomenu na svog prethodnika.
Prednja svjetla Prednja svjetla R5 su ključna karakteristika dizajna, čineći prednji dio odmah prepoznatljivim. Nije samo njihov oblik ono što ih izdvaja, već i oznaka u centru sočiva, koja podsjeća na zjenicu ljudskog oka. Ovaj naglasak na reklamu iz 1972. sa “The Adventures of Supercar” daje modernom R5 ljudski izraz. | ||
Lampica indikatora punjenja na haubi Na prednjem kraju, nestao je otvor za vazduh na haubi istorijskog modela. Jasno pokazujući da Renault 5 E-Tech electric pripada svijetu električnih vozila, zamijenjen je svjetlom indikatora punjenja koje formira ikonski broj “5” kada je vozilo potpuno napunjeno. Funkcija visoke tehnologije koja je također funkcionalna i zabavna, ovaj indikator je odličan primjer pristupačnog interfejsa sa ljudskim dodirom, koji na prvi pogled pokazuje napunjenost baterije. | ||
Lukovi točkova Lukovi točkova stvaraju širi stav, dajući R5 izgled kompaktnog automobila sa stvarnim prisustvom na putu. Njihov grafički dizajn naglašava jedinstvenu i trenutno prepoznatljivu ličnost, koja podsjeća na R5 Turbo. | ||
Zadnja svjetla Vertikalna stražnja svjetla imaju funkciju proširenja bočne ploče. Ova karakteristika doprinosi aerodinamičkim performansama R5 sprečavanjem turbulencije vazduha. |
Originalna teaser kampanja ciljana na širu javnost od 1. decembra
Za ovo posebno lansiranje, Renault je radio sa Publicis Conseil-om na izradi teaser kampanje koja je izuzetna ne samo po svojoj formi već i po obimu, budući da se pokreće tri mjeseca unaprijed zvaničnog otkrića.
Tema kampanje: “ R5VOLUTION SE VRAĆA” .
Lansiran 1972. godine, u vrijeme društvenih i društvenih previranja, R5 je uzdrmao automobilsku industriju svojim revolucionarnim pristupom automobilima. U 2024. Renault počinje još jednu revoluciju u drugačijoj pozadini: energetska tranzicija, lokacija proizvodnje u Francuskoj i potreba za energetskom trezvenošću. I namjerava objaviti ovaj skori povratak kampanjom koja je zahvatila cijelu Evropu. Kampanja otkriva prve ikonične karakteristike eksterijera budućeg vozila, počevši od 5 logotipa. Logo će biti dostupan u tri boje, koje će se naći i na proizvodnom modelu: žuta, plava i zelena.
Potpuno električna pop ikona,
dugačak samo 3,92 m, Renault 5 E-Tech electric je svaki centimetar gradskog automobila. Idealna za gradsku vožnju, ova potpuno električna ikona je opuštena i van grada, sa baterijom od 52 kWh koja joj daje domet do 248 milja (WLTP). Ova baterija će biti prva dostupna kada se narudžbe otvore.
Biće dostupan i niz visokonaprednih tehnologija. Unutar vozila je Reno, službeni avatar Renaulta. Ovaj humanizirani suvozač sljedeće generacije pružit će digitalno iskustvo koje u potpunosti uranja korisnike u svijet Renaulta, za nova iskustva vožnje i vožnje. Opremljen dvosmjernim ugrađenim punjačem, Renault 5 E-Tech electric će biti prvo serijsko vozilo koje će imati V2G (vehicle-to-grid) tehnologiju. Podržana od strane Mobilizea, V2G tehnologija omogućava Renault 5 E-Tech electric da snabdijeva mrežu energijom. Ova tehnologija će omogućiti električnim vozačima Renault 5 E-Tech da uštede novac na punjenju i smanje svoj ukupni račun za struju, prodajom električne energije natrag u mrežu.