Renault je pokrenuo novu kampanju brenda koja vas izaziva da ponovo razmislite o ulozi koju automobil može igrati u vašem životu.
Zove se ‘renault. rethink’, kampanja se fokusira na dizajn koji mijenja igru, povezanost, sigurnosnu tehnologiju i inženjering koji Renault izdvaja od rivala, od privlačnih pogleda do besprijekorne integracije Googlea u njegove automobile i najnovijih napretka u njegovoj E-Tech tehnologija pogona.
Kreativno u radikalni Renaulution plan koji je pokrenuo izvršni direktor, Luca de Meo da ponovo osmisli automobilsku kompaniju sljedeće generacije – uključuju Renault 5 100% električni prototip, Renault Scenic E-Tech 100% električni i Renault Megane E-Tech 100% električni.
Trio vrhunskih električnih vozila E-Tech prikazan je uz kreativne linije koje ističu ključne karakteristike koje ponovo potvrđuju Renaultovu poziciju kao vodećeg igrača na tržištu koje je sve više okrenuto budućnosti.
Kao dio kampanje, Renault je također lansirao novi manifest, slaveći svoj etos i različitosti. Manifest naglašava Renaultovo naslijeđe i prošle uspjehe, te postavlja put za njegovu budućnost. Završava se riječima: „Svijet je zahtijevao veliko preispitivanje, počelo je ponovno promišljanje Renaulta. Nikada nismo radili obično, mi ne radimo isto, mi radimo revoluciju.”