Petak, 24 Januara, 2025

Citroën na svojoj web stranici uvodi novo korisničko iskustvo.

Osim što nudi udobne proizvode koji pružaju osjećaj spokoja, Citroënova ambicija je da pojednostavi automobilsko iskustvo u svim njegovim aspektima, od pretraživanja informacija do održavanja automobila i povezanih usluga. U skladu s ovim pristupom, Citroën koristi prednosti lansiranja ë-C3, koji simbolizira lak pristup električnoj mobilnosti, kako bi u potpunosti izmislio korisničko iskustvo na svojoj web stranici objedinjavanjem svih elemenata koji se odnose na ovaj model na jednom, sintetičkom, grafičkom i ergonomska stranica.

Ova evolucija, primenljiva na pametnim telefonima, tabletima i računarima, u početku se odnosi na ë-C3, za koji se narudžbe otvaraju danas na većini evropskih tržišta, a postepeno će se primeniti i na druge modele. Dizajniran za jednostavnost i prijateljstvo, ovaj novi portal nudi intuitivnu platformu koja korisnicima omogućava da se raspitaju i kupe svoj Citroën automobil na jednostavniji i efikasniji način u samo 3 klika.

Nova arhitektura ima za cilj da donese veću jednostavnost tako što će sve informacije učiniti odmah dostupnim i prikazati ih sa više jasnoće i transparentnosti.

Odabir željenog modela postaje jednostavniji, u samo 3 klika . U cilju pojednostavljenja, tradicionalni i dosadni konfigurator je uklonjen. Danas, kupac istovremeno bira šta želi, a šta ne želi jednostavnim označavanjem ili poništavanjem polja za potvrdu na jednoj stranici bez otvaranja određene kartice. Imaju direktan pristup svoj opremi i funkcijama. Na taj način mogu direktno izgraditi model po vlastitoj slici i znati utjecaj na budžet kao i povezane promotivne ponude. Gdje je ranije bilo potrebno minimalno 5 klikova za odabir automobila, sada su potrebna samo 3. Među onima koji su testirali stranicu, vrijeme utrošeno na odabir automobila smanjeno je za skoro 50%. Stopa pada konfiguracije smanjena je sa 45% na 31%.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno