Srijeda, 24 Jula, 2024

CITROËN JUMPER: 30 GODINA EVOLUCIJE U SLUŽBI PROFESIONALCA

Skoro 100 godina, Citroën podržava sve profesionalce nizom robusnih, inovativnih komercijalnih vozila prilagođenih specifičnim potrebama svakog profesionalca. To je posebno vidljivo u segmentu kombija sa kultnim modelima kao što su TUB, istinski pionir modernih komunalnih vozila, renomirani Type H, cijenjeni C25 i Jumper, koji danas slavi 30. godišnjicu i koristi priliku da se podmladi sa više stila, povezanosti i istim nivoom praktičnosti.

1994: Jumper donosi novu modernost na tržište kombi vozila. Kada je predstavljen u januaru 1994. godine, Jumper je ostavio nezaboravan utisak donoseći na tržište kombija dizajn, udobnost, ergonomiju i užitak u vožnji inspirisan putničkim vozilima. S obzirom na profesionalce koji provode duge sate u svojim vozilima, Citroën je posebnu pažnju posvetio unutrašnjosti s ergonomijom sličnom limuzini. Naravno, novi Jumper nije zaboravio da odgovori na osnovne potrebe svih profesionalaca sa širokim spektrom motora (benzinskih i dizelskih, uključujući novi 2,5L atmosferski dizel i turbo dizel sa tri ventila po cilindru, i konfiguracije karoserije, što rezultira ukupno 58 različitih verzija Jumpera!

Jumper_1994_2002

2002: Motori i karakteristike bez presedana. Početkom 2000-ih, Jumper je evoluirao s obnovljenim dizajnom i, što je najvažnije, usvajanjem dva najmodernija motora: turbo-dizel motora s direktnim ubrizgavanjem 2.2 HDi i benzinskog/LPG motora 2.0 s dvostrukim gorivom. Jumper je takođe inovirao u pogledu karakteristika, kao prvi u svom segmentu ponudio je vozačko sjedište sa promenljivim prigušenjem, kameru ili zadnje radare.

2006: Potpuno novi Jumper koji bolje odgovara potrebama svog vremena.  Nadovezujući se na uspjeh prve generacije, Citroën je lansirao potpuno novi model koji je još preciznije zadovoljio potrebe profesionalaca. Dizajn je spojio modernost i praktičnost, uključujući integrirane stepenice u braniku za lakše čišćenje vjetrobranskog stakla. Raspon korisnih zapremina je proširen i sada dostiže do 17 m3, u poređenju sa prethodnih 14 m3. Novi Jumper je bio jedan od rijetkih modela s pogonom na prednje kotače u svom segmentu koji je omogućio ukupnu opterećenu težinu veću od 3,5 tone. Asortiman HDi dizel motora proširen je na tri nivoa snage: 100, 120 i 157 KS.

2014: Jumper na čelu sa uvođenjem naprednih pomagala u vožnji. Nastavljajući da bude u prvom planu, Jumper je sredinom 2010-ih dobio sve moderno: LED dnevna svjetla, ekran osjetljiv na dodir s integriranim navigacijskim sistemom, Connecting Box s Bluetooth hands-free i USB-om, upozorenje o napuštanju trake i Stop & Start sistem na svojim e-HDi motorima za smanjenje potrošnje od 0,5 litara/100 km u gradu.

2024: Jumper i ë-Jumper ulaze u novu eru. Danas, Jumper poprima dimenziju bez presedana kako bi ostao u potpunosti povezan s evolucijom ograničenja, potreba i želja profesionalaca. Citroën je nedavno lansirao novi Jumper i novi ë-Jumper. Za povećanu udobnost vožnje, automatski mjenjač je po prvi put dostupan na Jumperu, sa dva od tri nova BlueHDi motora (140 i 180 KS, a motor od 120 KS je uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem).

Za profesionalce koji se bave usvajanjem održive mobilnosti i smanjenjem dnevnih troškova, novi ë-Jumper ima potpuno novi 100% električni pogon. Nudi snagu (200 kW/270 KS) i domet (420 km*) koji postavljaju standard u segmentu. Novi ë-Jumper se može napuniti od 0 do 80% za samo 55 minuta na brzom punjaču od 150 kW.

Novi Jumper označava značajan korak u pogledu povezivanja. Verzije srednje klase imaju ekran od 5 inča koji prikazuje korišćene medije (radio, telefon povezan sa Bluetoothom, itd.). High-end modeli opremljeni su velikim 10-inčnim ekranom osjetljivim na dodir s integriranom navigacijom i bežičnim Apple CarPlay i Android Auto interfejsima.

Optimizirana udobnost i sigurnost vožnje. Kako bi korisnicima ponudio optimalne uslove rada, novi Jumper dobija neviđenu opremu: električnu parkirnu kočnicu, udobniju za upotrebu od ručne naprave, digitalni retrovizor koji pruža udobnost i sigurnost, sistem pristupa i pokretanja bez ruku, itd… Pojavljuju se i nova pomagala u vožnji, kao što je upozorenje o umoru vozača ili automatsko kočenje u slučaju nužde sa detekcijom pješaka i biciklista.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno