POTPUNO NOVI DACIA DUSTER
Najnovija verzija Daciinog legendarnog SUV-a, Duster, će se prvi put zvanično pojaviti na Sajmu automobila u Ženevi 2024. Rođen 2010. godine, a zatim prvi put obnovljen 2017. godine, Duster se etablirao suprotstavljajući se normama tržišta SUV vozila. Duster je doživio veliki uspjeh sa više od 2,2 miliona proizvedenih vozila do danas.
Razvijen na platformi CMF-B, ova treća generacija Dustera je robusnija i odlučnija sa svojim dizajnom i nudi niz motora koji će zadovoljiti svačije potrebe, uključujući TCe 100 Bi-Fuel, HYBRID 140 i 48V TCe 130 blagi hibrid dostupan u 4×2 i 4×4. Počevši od manje od 20.000 eura, potpuno novi Duster ostaje najbolji porodični SUV u klasi u pogledu odnosa cjene i performansi.
POTPUNO NOVO DACIA SPRING
Tek što je otkriven, potpuno novi Spring će imati svoj prvi javni debi na sajmu. Odlikuje ga potpuno novi dizajn eksterijera i enterijera i jedini je potpuno električni automobil u Evropi koji teži manje od jedne tone. Uprkos tome što je kompaktan, i dalje se može pohvaliti najboljom nosivošću u svom segmentu i mnogim pametnim karakteristikama.
Potpuno novo Spring nudi prilagodljivu digitalnu kontrolnu ploču sa ekranom od 7 inča i 10-inčnim multimedijalnim centralnim ekranom. Za optimalnu svestranost motor od 45 KS dostupan je na verzijama Essential i Expression, i 65 KS na verzijama Expression i Extreme. Potpuno nova Dacia Spring je savršeno rješenje za ljude koji traže jednostavnu, pristupačnu i efikasnu mobilnost.
SANDRIDER: NA DAKARU 2025.
Dacia će takođe prikazati Sandrider, svoj prototip koji će prvi put takmičiti 2025. godine, počevši od relija Dakar, prije nego što se uputi na Svjetsko prvenstvo u reliju. Dacia konstantno redefiniše osnovne stvari koristeći svoja tri markera brenda: Essential but Cool, Robust & Outdoor i Eco-Smart. Strategija brenda je savršena za ono što je potrebno da se uhvati u koštac s Dakarom: tehnološka laboratorija u prirodnoj veličini posvećena mobilnosti s niskom emisijom ugljika.
Trka će biti prilika za Daciu da se fokusira na osnovne stvari, testirajući se na najizazovnijim terenima. Fokusiraće se na svoju posvećenost pristupačnoj dekarbonizaciji, pri čemu Sandrider koristi sintetičko gorivo koje proizvodi Aramco.