Subota, 15 Juna, 2024

SLAVNA MAZDA RED

  • Kada bi se boje natjecale, Soul Red Crystal bi bila pobjednik proteklih 10 godina.
  • Hoće li Artisan Red Premium slijediti stope boje Soul Red?

Mazda Motor Corporation je uspješno primijenila vlastitu tehnologiju bojenja Takuminur i razvila posebnu boju Artisan Red Premium. Ovu boju je prošle godine predstavila kao premium dodatak nekim vozilima iz svoje trenutne ponude, na primjer kod posebnog izdanja za 20. godišnjicu Mazde6, a bit će dostupna i na budućim modelima iz skupine Large proizvoda.

Mazda vjeruje da je boja ključni element onoga što daje oblik vozilu. Usmjeravamo naše napore na razvoj boja koje naglašavaju dinamičan i delikatan izraz u skladu s Kodo – dušom pokreta – temom dizajna. Artisan Red Premium, četvrta Takuminuri boja razvijena je kako bi se proširio raspon načina na koji svijet gleda na crvenu, jednu od boja koje simboliziraju Mazdu, kao vrhunac Takuminuri evolucije kojom se obilježava 10. godina otkako je prva boja Soul Red Premium ugledala svjetlo dana.

Artisan Red Premium prenosi konotaciju crvene boje koju su stvorili vješti majstori. Ova izvanredna crvena koju su proizveli Mazdini dizajneri, inženjeri i zanatski stručnjaci očituje zreli izgled koji je profinjeniji i sofisticiraniji od prethodnih posebnih boja. Koncept temeljnog dizajna bio je stvoriti crveno koje se zrcali u zrelom vinu i koje je izrađeno nenadmašnom zanatskom vještinom. Artisan Red Premium naglašava snagu i ljepotu oblika koji poprima oblik, a istaknuti dijelovi obasjani svjetlom prikazuju fino zrnatu prozirnu crvenu koja jarko sjaji, a dominantna nijansa proizvodi duboku dubinu i bogatstvo, stvarajući visok kontrast.

 

Također, slično kao Soul Red Crystal, Artisan Red Premium sastoji se od tri sloja: bistrog prozirnog sloja boje i reflektirajućeg/upijajućeg sloja. Kombinira izvanredan estetski izgled sa smanjenim utjecajem na okoliš. Za prozirni sloj boje korišten je pigment visoke kromatike koji ljudi doživljavaju kao najcrveniji od svih crvenih, pigment koji se također koristi za Soul Red Crystal. Za reflektirajući/upijajući sloj primijenili smo tehnologiju koja glatko izravnava aluminijske ljuskice u pravilnim intervalima. To je također iskorišteno za treću Takuminuri boju Rhodium White Premium. Osim toga, poboljšali smo crni pigment, koji daje nijansu u drugoj boji Machine Gray. Ova kombinacija tehnologija razvijanih tijekom razdoblja od 10 godina prenosi svjetlinu u istaknute dijelove proizvedene snažnom refleksijom i bogatstvo nijansi koje nastaju kada se svjetlost solidno apsorbira kako bi se postigla ravnoteža između prozirnosti i zrele dubine.

U uvjerenju da je „boja element oblika“, Mazda će nastaviti tragati za novim izrazima boja i tehnologijama bojanja kako bi poboljšala atraktivnost naših proizvoda, s ciljem da bude tvrtka koja dijeli posebnu vezu s kupcima.

U cijeloj SMG regiji[ii] ova boja je vrlo popularna – u prosjeku 33% kupaca odabralo je ovu boju pri kupnji Mazde u posljednjih 10 godina. Češka ovdje postavlja rekord među zemljama regije s 45% Mazdinih automobila prodanih u ovoj boji, a slijede je Rumunjska i Slovačka s 40%.

[ii] Grupa Mazda Selected Markets sastoji se od (abecednim redom): Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Cipra, Češke, Grčke, Mađarske, Irske, Kosova, Malte, Moldavije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Portugala, Rumunjske, Srbije, Slovačke, Slovenije i Turske.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno