Kompanija Hyundai Motor predstavila je automobil IONIQ 5 N eN1 Cup na zvaničnom treningu za timove koji učestvuju na predstojećem moto sportskom događaju Hyundai N Festivala. Ovaj jedinstveni električni trkaći automobil baziran je na nagrađivanom električnom vozilu visokih performansi (EV) IONIQ 5 N i signalizira početak nove ere u održivim trkama.
Automobil IONIQ 5 N eN1 Cup koristi isti sistem energetske elektronike (PE) kao i serijski IONIQ 5 N, koji se može pohvaliti jačim pogonom i većim kapacitetom baterije od osnovnog modela IONIQ 5. IONIQ 5 N je prvi EV brenda N visokih performansi sa snažnim ubrzanjem i velikom izlaznom snagom do 650 KS i visokom izdržljivošću za intenzivnu vožnju.
Kao i postojeća Avante (Elantra) N1 klasa, IONIQ 5 N eN1 Cup automobil je trkački automobil vrhunske klase za profesionalne vozače koji se takmiče u N1 klasi, sa poboljšanim performansama na stazi koristeći slick gume. Nova klasa eN1, koja će biti uvedena ove godine, radit će prema otvorenim propisima, tako da timovi mogu konkurirati različitim proizvodima guma bez ograničenja na jednog proizvođača.
Automobil IONIQ 5 N eN1 Cup također ima redizajniran body kit. Ima niske i široke blatobrane, šire putanje kotača za poboljšano rukovanje, povećanu potisnu silu od prednjih usana i stražnjih krila i poboljšane aerodinamičke performanse. Takođe je lakši jer su uklonjene nepotrebne komponente kako bi se smanjila osnovna težina trkaćeg automobila, a primijenjeni su kovani felgi, FRP hauba i polikarbonatni prozori. Gledaoci će moći da uživaju u uzbudljivim zvucima koje isporučuje NGB overboost, virtuelni pomak (N e-Shift) i diferenciran i pojačan NAS+ (N Active Sound), pri čemu će svaki trkački tim moći razviti svoje jedinstvene zvukove.
Za poboljšane sigurnosne mjere, IONIQ 5 N eN1 Cup automobil je opremljen osnovnim sigurnosnim elementima, kao što su kavezi, trkačka sjedišta i sigurnosni pojasevi. Dodatne sigurnosne mjere, uključujući aparate za gašenje požara isključivo za električne požare, aparate za gašenje požara protiv gušenja i modificiranu lokaciju priključka za punjenje, implementirane su kako bi se osigurao najviši nivo sigurnosti u EV utrkama.
PE sistem | Proizvodna specifikacija IONIQ 5 N PE sistem uključuje:
|
Sistem punjenja | Proizvodna specifikacija IONIQ 5 N sistem punjenja uključujući:
|
Suspenzija | Dvosmjerni podesivi amortizeri Podesiva visina vožnje i nagib |
Kočnice | 6P prednje, 4P zadnje kovane čeljusti |
Gume i felge | 18” motorsport slick gume 18” 11J kovani točkovi |
Eksterijer | Motorsport aero kit sa velikom potiskom silom i široki blatobrani |
Sigurnost | Standard FIA regulative zavareni kavez sa više tačaka (Dodatak J) Sjedalo, 6P sigurnosni pojas Uređaj za zatvaranje visokog napona Indikator upozorenja visokog napona Sloj požara gušenja Premještena lokacija priključka za punjenje |
Ukupna težina (kg) | Pribl. 1,970 Kg |
IONIQ 5 N tehnologije | N e-Shift N Aktivni zvuk+ (poboljšani) N Pojačavanje osmijeha N Prethodno kondicioniranje baterije |
Hyundai N festival za poticanje rasta i razvoja korejske kulture motosporta
Više od 20 godina Hyundai Motor je sponzorirao i organizirao različita trkačka takmičenja, počevši od Hyundai Click Speed Festivala i Korea Speed Festivala, do Hyundai N festivala, koji je sada postao najveća serija utrka za profesionalne sportiste Korea.
Slično postojećoj Avante (Elantra) N1 klasi, eN1 klasa je isključivo za profesionalne sportiste i vozilo je samo za trke koje se ne može voziti javnim putevima. ‘e’ u eN1 se odnosi na elektrifikaciju trkačke klase, naglašavajući posvećenost Hyundai Motor-a održivom trkanju.
Predstojeća sezona će poslužiti kao probni period za EV trke, označavajući prvo uvođenje EV trka na Hyundai N festivalu. Automobil eN1 Cup će biti testiran i poboljšan kroz surovo okruženje u motosportu u Proto fazi. Ova sezona će takođe pružiti priliku trkačkim timovima, vozačima i maršalima da nauče i razviju trkačko takmičenje EV. Osim toga, infrastruktura vezana za punjenje, mjere za reagovanje na požar i reagovanje u vanrednim situacijama će se dalje razvijati tokom ove probne sezone.
Hyundai N Festival će započeti uvodnim krugom na Inje Speediumu 27. aprila. eN1 klasa će imati zvaničnu praksu tokom uvodnog kruga, a nakon toga 10 trka u petom kolu. Format takmičenja će se razlikovati, uključujući nokaut trke jedan na jedan i tradicionalne sprint trke, omogućavajući sveobuhvatno razumijevanje i testiranje različitih metoda EV utrka.