Renault predstavlja verziju Rafale visokih performansi – Renault Rafale E-Tech 4×4 300 ks. Kanalizirajući svu strast i stručnost brenda, novi plug-in hibridni pogonski sklop pruža najbolje od oba svijeta, ICE i električnog, s preferencijom za svakodnevnu električnu vožnju. Renault Rafale E-Tech 4×4 300 KS je više od običnog pogonskog sklopa visokih performansi. Vozilo u skladu sa svojim vremenom, izuzetno je efikasno, sa dometom do 1.000 km (621 milja)*. Sa električnim motorom koji je dodat na zadnju osovinu, ovaj vodeći brend dobija trajno aktivan pogon na sva četiri točka. Opremljen najboljim karakteristikama visoke tehnologije i sigurnosnim sistemima, Rafale E-Tech 4×4 300 ks takođe optimizuje vuču i držanje puta u svim okolnostima.
Novi plug-in hibridni pogon
Ispod haube, 1,2-litarski 3-cilindrični motor ima novi turbopunjač, povećavajući snagu na 110 kW ili 150 KS (u poređenju sa 96 kW ili 130 KS za verziju E-Tech 200 KS) i obrtni moment do 230 Nm (u poređenju sa 205 Nm). Višenamjenska kutija bez kvačila uzima u obzir ove promjene. Motor sa unutrašnjim sagorevanjem je kombinovan sa tri elektromotora (dva glavna i jedan sekundarni) ukupne snage 300 KS:
- glavni elektromotor na prednjoj osovini, razvija 50 kW (70 KS) i 205 Nm obrtnog momenta
- drugi glavni elektromotor, trajno spojen na zadnju osovinu, razvija 100 kW (136 KS) i 195 Nm obrtnog momenta
- sekundarni HSG (High-voltage Starter Generator) elektromotor koji razvija 25 kW (34 KS) i 50 Nm obrtnog momenta.
Za dinamično iskustvo vožnje, motor i motori rade zajedno kako bi oslobodili puni potencijal vozila, sa sljedećim razinama performansi:
- 0 do 100 km/h za 6,4 sekunde (u poređenju sa 8,9 sekundi za E-Tech hibrid od 200 KS)
- 1.000 metara od starta za 26,9 sekundi
Dva glavna motora se napajaju litijum-jonskom baterijom od 22 kWh/400V za električnu vožnju. Sekundarni elektromotor HSG (High-voltage Starter Generator) pokreće motor sa unutrašnjim sagorevanjem, kontroliše promjene stepena prenosa preko automatskog mjenjača i pomaže pri punjenju baterije.