Utorak, 3 Decembra, 2024

Novi BMW M3 limuzina, novi BMW M3 Touring.

Imaju legendarno ime modela i vrhunski su primjeri tipične M kombinacije inspirativnih performansi i neograničene prikladnosti za svakodnevnu upotrebu. Sada je višestruki profil BMW-a M3 Sedan i BMW-a M3 Touring izoštren na mnogo načina. Povećanje snage motora za 15 kW/20 KS za varijante modela sa pogonom na sve točkove, novi dizajn i karakteristike opreme, kao i dalji napredak u oblasti digitalizacije utiru put za nastavak njihove uspešne priče. Redizajn prednjih svjetala i volana dodaje svježe akcente kako eksterijeru tako i unutrašnjosti. Tu su i nove kovane alu felne i unutrašnje obloge, kao i uvođenje BMW operativnog sistema 8.5 kao osnove za najnoviju generaciju BMW iDrive. Dosljedan daljbi razvoj optimizuje i trkački karakter i samouvereno iskustvo putovanja u kojem se može uživati ​​sa pet sjedišta u modelima visokih performansi premium srednjeg ranga.

Tradicionalni trkački osećaj, individualni likovi.

U šestoj generaciji modela, BMW M3 je moćniji, samopouzdaniji, moderniji i svestraniji nego ikad. Sedan nastavlja skoro 40-godišnju tradiciju sportskih automobila visokih performansi. Prva generacija BMW-a M3, predstavljena 1986. godine, postala je najuspješniji touring automobil na svijetu. Čak i tada, uspjesi na trkačkoj stazi bili su praćeni stalno rastućom popularnošću serijskog vozila i jedinstvenom fascinacijom kada se koristi na cesti.

Novi BMW M3 limuzina i novi BMW M3 Touring.

Redizajnirani farovi i upečatljivi detalji izoštravaju karakterističan izgled.

Sa redizajniranim LED farovima koji kombinuju kratka i duga svetla u zajedničkom modulu, novi BMW M3 limuzina i novi BMW M3 Touring postavljaju nove akcente na prednji dio vozila. Dvije elegantno modelirane LED jedinice blago u obliku strelice, koje su postavljene okomito, služe kao pozicijska i dnevna svjetla, kao i pokazivači smijera.

M TwinPower Turbo tehnologija uključuje dva mono-scroll turbopunjača, od kojih svaki opskrbljuje tri cilindra komprimiranim zrakom. Osim toga, tehnološki paket uključuje High Precision Injection direktno ubrizgavanje benzina, koje osigurava finu atomizaciju goriva i time brzu reakciju uz maksimalni pritisak od 350 bara, kao i promjenjivu kontrolu ventila VALVETRONIC i kontinuirano dvostruko-VANOS podešavanje bregaste osovine.

Varijanta motora koja se koristi u novom BMW-u M3 Competition Limuzina sa M xDrive i u novom BMW-u M3 Competition Touring sa M xDrive doživljava povećanje snage od 15 kW/20 KS zahvaljujući optimizovanoj konfiguraciji digitalne kontrolne jedinice motora (DME) . Šestocilindrični redni motor sada stvara vrhunske performanse koje su povećane sa prethodnih 375 kW/510 KS na 390 kW/530 KS, koje su dostupne pri 6.250 o/min

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno