Zbog sve manjeg interesovanja i teškog tržišnog okruženja Salon automobila u Ženevi, u Švajcarskoj, u potpunosti se otkazuje . Prvi put organizovan 1905. godine, Međunarodni sajam automobila u Ženevi bio je mjesto premijernog predstavljanja novih vozila, uglavnom evropskih, privlačeći najmanje 120 izlagača na svom vrhuncu.
„Međutim, mora se reći da nedostatak interesovanja proizvođača za Ženevski salon u teškom industrijskom kontekstu, konkurencija sajmova u Parizu i Minhenu koje favorizuje njihova domaća industrija, i nivoi ulaganja potrebnih za održavanje takvog sajma, zadali su poslednji udarac za buduće izdanje“, rekao je on u izjavi.
Poslije četiri godine prekida, počevši od otkazivanja 2020. zbog pandemije kovida, organizatori nisu uspeli da vrate izložbu na „pravi“ put nakon onoga što je ovog proljeća najavljena kao „novi početak“. Najnovije izdanje privuklo je samo jednog evropskog proizvođača automobila, Renaulta, pored nekoliko Kineza, i privukli su samo 168.000 posetilaca, manje od 200.000 koliko je cilj događaja bio.
Dok je obnovljeno izdanje iz februara 2024. godine imalo za cilj da repozicionira i ovjekovječi Međunarodni sajam automobila u Ženevi (GIMS) nakon četiri godine odsustva zbog COVID-19, odbor Comité permanent du Salon international de l'automobile Foundation primjećuje da ima previše neizvjesnosti povezane s automobilskom industrijom i narušenom atraktivnošću velikih europskih sajmova kako bi se preuzeo rizik daljeg ulaganja u budućnost. “Ova izuzetno žalosna odluka ne bi trebala umanjiti napore i odlučnost s kojima smo pokušali da povratimo svoj uspjeh. Međutim, mora se reći da je nedostatak interesa proizvođača za Ženevski salon u teškom industrijskom kontekstu, konkurencija sa sajmova u Parizu i Minhenu koje favorizira njihova domaća industrija, te nivoi ulaganja potrebnih za održavanje takvog show, dale su posljednji udarac za buduće izdanje,” izjavio je Alexandre de Senarclens, predsjednik Comité permanent du Salon international de l'automobile Foundatio