“BMW M se vratio u Le Mans”: Sa ovim sloganom, BMW M Motorsport ulazi u najspektakularniju trkačku sedmicu u godini. Tačno 25 godina nakon pobjede BMW V12 LMR, BMW M Hybrid V8 u klasi hiperautomobila označava povratak BMW brenda u top kategoriju na legendarnim 24 sata Le Mansa (FRA). #20 BMW M Hybrid V8 će igrati veoma posebnu ulogu jer ulazi u trku kao BMW Art Car. Vozilo, koje je dizajnirala svjetski poznata umjetnica Julie Mehretu, privući će oči u paddock-u. U klasi LMGT3 FIA Svjetskog prvenstva u izdržljivosti (FIA WEC), dva BMW M4 GT3 se bore za pobjedu na stazi Circuit de la Sarthe.
U klasi hiperautomobila, BMW M tim WRT i šest BMW M fabričkih vozača suočavaju se sa vjerovatno najtežom konkurencijom u trenutnom motosportu. 23 hiperautomobila devet proizvođača prijavljena su za vrhunac godine. Raffaele Marciello (SUI), Dries Vanthoor (BEL) i Marco Wittmann (GER) se izmjenjuju u #15 BMW M Hybrid V8. BMW M Hybrid V8 Art Car #20 voze Robin Frijns (NED), René Rast (GER) i Sheldon van der Linde (RSA).
U kategoriji LMGT3, tim WRT nudi dva BMW M4 GT3 sa novim dizajnom. Pobjednici 6 sati Imole (ITA), Augusto Farfus (BRA), Sean Gelael (INA) i Darren Leung (GBR) bit će u #31 BMW M4 GT3. Auto sa brojem 46 dijele Maxime Martin (BEL), Valentino Rossi (ITA) i Ahmad Al Harthy (OMA).
Istorija BMW-a u Le Mansu. Povodom svog povratka u vrhunsku klasu nakon 25 godina, BMW također slavi svoju historiju u Le Mansu. Prvi uspješan start BMW-a u Le Mansu dogodio se 1939. godine sa BMW-om 328 Touring Coupé. Pobjeda u klasi i ukupno peto mjesto. Tek 1970-ih BMW je ponovo izazvao senzaciju u Le Mansu – posebno sa izumom BMW Art Cars Jochena Neerpasch-a i Hervéa Poulaina. Calder Art Car je počeo sa radom 1975. Slijedili su BMW 3.0 CSL Franka Stele 1976. godine, BMW 320i Turbo Roya Lichtensteina 1977. godine i BMW M1 Andyja Warhola 1979. godine. Ostali BMW Art automobili u Le Mansu bili su BMW V12 LMR Jenny Holzer 1999. i BMW M3 GT2 od Jeffa Koonsa 2010.
BMW M Motorsport proslavio je svoje najveće sportske uspjehe 1990-ih. Iznad svega, ukupna pobjeda Yannicka Dalmasa (FRA), Pierluigija Martinija (ITA) i Joachima Winkelhocka (GER) na #15 BMW V12 LMR 1999. Vozilo pokretano BMW motorom osvojeno 1995.: BMW McLaren F1 GTR . BMW M Motorsport se posljednji put takmičio sa BMW-om M8 GTE 2018. i 2019. godine.