McLaren Automotive se priprema za svoj prvi nastup na 24 sata Le Mansa, 26 godina nakon što je ime McLaren posljednji put predstavljeno na ikoničkoj utrci koja traje 24 sata. Tri McLaren GT3 EVO automobila prijavljena su za događaj, što je prvi put da je McLaren bio predstavljen u sve tri trke ‘Triple Crown of Motorsport’ – koje također uključuju Veliku nagradu Monaka i Indianapolis 500 – u istoj sezoni.
Meklarenovo mesto u istorijskim knjigama osigurano je zadivljujućom debitantskom pobedom na Le Mansu 24 sata 1995. sa McLaren F1 drumskim automobilom. F1 GTR se vratio u naredne tri sezone, postigavši još jednu pobjedu u GT1 klasi – i drugo mjesto u ukupnom poretku – 1997. godine, do tada u Longtail formi. Ovi uspjesi su bili utoliko značajniji s obzirom da F1 nikada nije bio dizajniran da bude trkački automobil i da 1995. nije zahtijevao velike modifikacije da bi bio konkurentan.
Dok su elementi McLaren GT3 EVO modificirani u odnosu na cestovni automobil 750S kako bi ispunili zahtjeve LMGT3, njegov dizajn – inspirisan trkama – osigurao je da mnoge ključne sličnosti ostanu, baš kao i njegov prethodnik F1 GTR. Glavna među njima je šasija, koja je napravljena korištenjem evolucije tehnologija koje je McLaren prvi uveo u utrke Formule 1, a nastavio se i sa svojim cestovnim automobilima, počevši od F1 prije 30 godina. Glavni monokok, koji čini ćeliju za putnike, je isti Monocage II od karbonskih vlakana u srcu modela 750S i na koji su pričvršćena prednja udarna struktura i zadnji okvir – identični kao kod drumskog automobila. Šasija od karbonskih vlakana dio je McLarenove DNK i odabrana je zbog svoje krute, snažne i lagane konstrukcije.
Dinamičkoj izvrsnosti McLaren GT3 EVO prati isti 4-litarski twin-turbo V8 koji pokreće 750S, motor originalno dizajniran za performanse na stazi i na cesti. Koristeći tehnologije rođene na trkačkoj stazi, uključujući promjenjivo vrijeme ventila, podmazivanje sa suvim karterom i lagane, ali čvrste materijale, M840T je, međutim, moćniji u 750S; GT trkačka pravila nalažu da motor mora raditi s ograničenom snagom u McLaren GT3 EVO. Ipak, vozači će imati koristi od njegove fenomenalne isporuke snage i ugrađene izdržljivosti koja se zahtijeva od motora dizajniranog i testiranog da radi s visokim performansama hiljadama milja između servisnih intervala.