Petak, 25 Aprila, 2025

Novi Ducati Panigale V4: čudesno dizajniran

S novim Panigale V4, Ducati još više pomiče granice cestovnih super sportskih motocikala. Rođen razvojem motocikla koji je dvije godine zaredom osvajao Svjetsko prvenstvo u Superbike-u, novi Panigale V4 je prošao potpuno ponovno promišljanje u smislu dizajna, tehničke osnove i ergonomije. Razvoj koji u potpunosti iskorištava prednosti koje proizlaze iz evolucije guma, aerodinamike i elektronike, zahvaljujući i iskustvu Ducati Corse.

Novi Panigale V4 je motocikl koji omogućava onima koji ga voze da iskuse osjećaje profesionalnog vozača zahvaljujući neviđenim elektronskim rješenjima i tehnologijama, uglavnom proizašlim iz MotoGP-a. Rešenja kao što su njegov V4 motor sa desmodromskom distribucijom i suprotno rotirajućim vratilom, ili šasija i elektronika koji su još bliži onima zvaničnih Desmosedici GP-a. Motocikl sposoban poboljšati vještine vožnje svog vozača, bilo profesionalca ili amatera, nudeći mu samopouzdanje koje mu omogućava da pomakne svoje granice naprijed u vožnji.

Panigale V4

Novi Panigale V4 S težak je samo 187 kg, dva manje od prethodnog modela, i dobija 0,5 KS uprkos restriktivnijoj Euro5+ homologaciji. Trkački motor, Panigale V4, snažniji i lakši od prethodnog modela, kreiran je da entuzijastima pruži neusporedive senzacije. Njegov motor, Desmosedici Stradale, striktno je izveden iz motora Ducati MotoGP motocikla, s kojim dijeli brojna tehnička rješenja, počevši od arhitekture. To je 90° V4 sa desmodromskom distribucijom, suprotno rotirajućim vratilom i Twin Pulse timingom, što Panigale V4 daje zvuk potpuno sličan onom Desmosedici GP. Desmosedici Stradale motor, Euro5+ homologiran, isporučuje 216 KS pri 13.500 o/min i maksimalni obrtni moment od 12,3 Kgm pri 11.250 o/min. Vrijednosti koje povećavaju konfiguraciju staze: usvajanjem Akrapovičevog trkačkog auspuha Ducati Performance maksimalna snaga raste na 228 KS.

 

 

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno