Napisao Enes Cviko
Projekt rehabilitacije dijela prstena Ilidža Baščaršija Ilidža i trotoara na dionici Skenderija – Vjećnica – Vječna vatra, u dužini od 2800 metara predviđen je da se okonča za okvirnih 3 godine, odnosno, za 1095 dana. I cijena izgradnje dionice od 2.8 kilometra je poznata, ukupno cca 3,4 miliona, odnosno, cca 1.2 miliona po kilometru. U ovom članku možete hronološki pratiti tokove radova:
13_09_2024. kako “ludi i glupi” i dalje jebu zbunjene vozače u sarajevu – Prvi dio milenijskog projekta od mosta Skenderija do Radićeve ulice, uobičajeno, sfušeren je i pušten u promet netom prije početka Sarajevo Film Festivala. Da se u festivalskim danima ne naruši ljepota filmske metropole. Kad su starovi i starlete odlepršali iz šehera, uredno je ponovo postavljena ograda koja je zatvorila dio tek izgrađene dionice od cca 100 m. Radilo se, preciznije otaljavao se posao sa par radnika na trotoaru u tom dijelu, i hairli su radovi privedeni kraju čini mi se čak i prije desetak dana. Od tada, umjesto da vozači koji namjeravaju skrenuti u radićevu, prestrojivši se u tu novu krajnju lijevu traku ubrzaju protok i sebi i vozačima u preostalim dvijme trakama, tu dionicu strabag je pretvorio u svoj parking prostor. Uglavnom tu sada prebiva asfaltni finišer, bagerčić te jadan do dva kamiona. A samo da su te mašine parkirali u Radićevoj ulici, koja je jednosmjerna pa samim tim parkirane mašine ne bi usporavale saobraćaj, a trenutno uzurpiranu cestovnu dionicu prepustili na korištenje vozačima, nemjerljiva šteta koja nastaje saobraćajnim kolapsima bila bi bitno smanjena. (i da ne zaboravim: i malo nas jebu koliko zaslužujemo)
20_08_2024. Ne pada kiša da pomori svijet već da nam zorno prikaže nesposobnost odgovornih. Legitimno je pravo izvođača radovada da “fušerajem” ostvari veću zaradu na poslu, pa stoga postoje nadzorni organi koji prihvataju ili odbijaju da prime urađeni posao. A na kraju bi i naručioc trebao prihvatiti samo dobro obavljene radove. (ovako izgleda trotoar koji su skoro mjesec dana otaljavali u “sarajevskoj milenijskoj rekunstrukciji zamišljenoj da se obavi u roku od 3 godine dana” – i jesam li više naivan ili lud kad smatram da se izvođač -prije nastavka slijedećih radova- mora “prisiliti” da nagibe i ceste i trotoara izvede tako da oborinske vode se ne zadržavaju ni na cesti ni na trotoaru.
31_07_2024. “Zidanje ceste u Sarajevu (okvirno za tri godine dana)”jedan snimak je napravljen oko 14 sati a drugi oko 17 sati uoči razliku
30_07_2024. “Zidanje ceste u Sarajevu (okvirno za tri godine dana)” uobičajeno dnevno stanje na radilištu: festina lente.
29_07_2024. “Zidanje ceste u Sarajevu (okvirno za tri godine dana)” radnici su na trasi, radi se no nekako “strabag work on progress” slabo vidljiv. ( ovaj komentar je laički pogled na stanje na gradilištu – i koliko se da primjetiti na gradilištu se ne pojavljuju vile koje tokom noći poruše sve ono što neimari tokom dana sazidaju. I dobro je znati da je Skadar na Bojani građen više od tri godine dana.)
https://studio.youtube.com/video/uB1hjTFN0bw/edit
28.07.2024. nedjelja
27.07.2024. “Zidanje ceste u Sarajevu (okvirno za tri godine dana)” ako se radi bilo što, nešto se i uradi – samo sabur
https://studio.youtube.com/video/nuzl43SBVII/edit
26.07.2024. “Zidanje ceste u Sarajevu (okvirno za tri godine dana)” radi se. nije da se ne radi. a vala ne treba ni prećerivat s radom. (nekad je za građevinare kružio šaljivi slogan “petak je dan za metak” pa ne treba se kući vratit umoran)
21.07.2024. “Zidanje ceste u Sarajevu (okvirno za tri godine dana)” proteklu subotu izvođač je otkopao cca 30 m trotoara i dijela saobraćajnice – u nedjelju, s obzirom da je i saobraćaj tog dana osjetno slabiji nisu izvođeni nikakvi radovi – valjda se u toj sitaciji, građanima, ne može nanijeti veća kolateralna šteta, pa i nema smisla raditi. mogli su bar istaći tarnsparent: dobrodošli u gužve od ponedeljaka.