Uspjeh u prodaji Fabie naglašava njenu široku privlačnost na svim tržištima. Proizvedeno je skoro 1,8 miliona primeraka automobila prve generacije, dok je automobil druge generacije dodao 1,7 miliona ukupno. Do danas je proizvedeno više od 4,9 miliona Fabia od početka proizvodnje 1999. godine, što je brojka koju je u Škodinoj ponudi nadmašila samo Octavia.
Fabia Mk1 1999-2007 – 1,78 miliona prodatih modela širom svijeta
Škoda je otkrila konačni dizajn Fabije na Salonu automobila u Frankfurtu 1999. godine. Motori 1.0 i 1.4 8v ponuđeni na lansiranju bili su prerađene verzije 1,3-litarskih jedinica razvijenih za Feliciju i Favorit. Oba motora su ostala dio asortimana sve dok 2004. nije uveden fejslift. Nakon uvođenja hatch-a s petoro vrata, Škoda je dodala Fabia asortiman sa karavan, koji je imao svoj javni debi na Salonu automobila u Parizu 2000. godine. Uspjeh karavan verzije bi se nastavio kao ključni dio linije za sljedeće dvije generacije Fabije. Škodin inženjerski ugled dodatno je narastao 2003. uvođenjem Fabia vRS.
Fabia Mk2 2007-2014 – 1,7 miliona prodatih modela širom svijeta.
Fabia druge generacije je predstavljena na Salonu automobila u Ženevi 2007. prije nego što je ušla u serijsku proizvodnju mjesec dana kasnije. Kao i model prve generacije, Mk2 je izgrađen na platformi Volkswagen Grupe PQ24, ali je imao veću karoseriju i niz dizajnerskih i inženjerskih poboljšanja u odnosu na svog prethodnika. Nova generacija Fabie uvela je mekši izgled koji je odražavao razvojni jezik dizajna marke. Debitovao je sa zaobljenijim linijama, zabačenim farovima i prepoznatljivim ‘plutajućim krovom’ i zatamnjenim A-stubom. Sa uvođenjem brendovog novog Amundsen sistema za zabavu, druga generacija Fabia je bila prva koja je bila dostupna sa ekranom osetljivim na dodir. Škoda je pratila uspjeh prve generacije vRS modela novom verzijom koja je označila još jedan prvi u sektoru. Ponuđena u obliku hatch i karavan po prvi put, druga generacija Fabia vRS dolazi sa jedinstvenim 1.4 TSI 180PS ‘twincharged’ motorom koji je imao turbopunjač i kompresor. Novi motor je obema verzijama omogućio ubrzanje od 0-100 km/h za 7,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 139 km/h u hatchu sa petoro vrata i 140 km/h u karavanu. Na drugom kraju ljestvice performansi, Škoda je predstavila novu verziju svog GreenLine II modela. Opremljena novim 1.2 TDI CR DPF motorom i nizom drugih tehnologija za uštedu goriva, druga generacija Fabia Greenline bila je najčistiji i najefikasniji automobil koji je Škoda ikada napravila, sa emisijom CO 2 od samo 89 g/km.
Fabia Mk3 2014-2021 – 1,2 miliona prodatih modela širom svijeta
Treći model koji nosi Fabia značku uveo je niz novih tehnologija, sigurnosnih funkcija i pomoći vozaču. U unutrašnjosti, Škoda je povećala kvalitetu i opremu i poboljšala specifikacije u cijelom asortimanu. Kapacitet prtljažnika porastao je na 330 litara, dok je uvođenje najnovijih MIB infotainment sistema Volkswagen grupe pružilo nove nivoe povezivanja vozačima. Materijali su, još jednom, poboljšani u cijeloj kabini. Od lansiranja, kupci su mogli birati između ukupno četiri benzinska i dva dizel motora od kojih su svi bili u potpunosti usklađeni sa EU6 i po prvi put su dolazili sa Start-Stop i povratom energije kočnica kao standardom. Benzinske opcije bile su dvije trocilindrične 1,0-litarske MPI jedinice sa 60 ili 75 KS i dva 1,2-litarska četverocilindrična TSI motora sa 90 ili 110 KS. Kupci dizel motora mogli su birati između dva nova trocilindrična 1,4-litarska TDI motora sa 90 odnosno 105 KS. Fabia treća generacija je fejsliftirana 2019. godine i uvela je revizije farova i branika. Struktura asortimana je također revidirana tako da je popularni Monte Carlo model postao vodeći model. U isto vrijeme, Fabia je postala samo benzinski model, a obje dizelske opcije su nestale iz ponude.
Fabia Mk4 2021-danas – 250.000 prodatih modela širom svijeta
Lansiran 21 godinu nakon modela prve generacije, kao i njegovi prethodnici, sadašnji model nastavlja da postavlja standarde za prostor, vrednost i kvalitet u supermini sektoru. Prva Fabia koja je izgrađena na naprednoj MQB-A0 platformi Volkswagen grupe, Fabia je najprostraniji automobil u svom segmentu, dok klasične Škodine kvalitete kao što su odlična vrijednost za novac, visoka funkcionalnost i nove Simply Clever karakteristike potvrđuju Fabiu kao savršen početni model u Škodinoj ponudi. Fabia trenutno dolazi sa četiri opcije benzinskih motora sa snagom od 80 KS do 150 KS. Sve tri TSI jedinice (95 KS, 116 KS i 150 KS) dolaze iz EVO porodice motora sa motorima veće snage od 116 KS i 150 KS koji dolaze sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim DSG opcijom (1.5 TSI 150 KS je samo DSG).
Fabia u motosportu
Više od 20 godina Fabia je bila na čelu Škodinih programa motosporta. Postigavši izvanredan uspjeh sa superminijima koji ubijaju divove kao što su Favorit i Felicia u eri prije Volkswagen Grupe, Škoda je stavila novu Fabiju u prvi plan svojih operacija čim je stigla. Tokom poslednje dve decenije, fabrički proizvedeni Škoda modeli takmičili su se na svim nivoima relija, od nacionalnih takmičenja do svetskog šampionata u reliju. Doprinos Fabie u broju pobjeda marke u motosportu je izvanredan i svjedoči o osnovnim vrijednostima automobila, bez obzira na generaciju.