Na svom štandu na Salonu automobila u Parizu, Citroën će ilustrirati dinamiku marke koja se za nešto više od godinu dana sprema da obnovi gotovo sve svoje modele. Citroën koristi prednosti sajma kako bi otkrio ekskluzivnu sliku svog asortimana 2025. Novi proizvodi, ali sa zajedničkom niti koja je vodila Marku više od 100 godina: da bude popularna marka koja nudi jednostavno automobilsko iskustvo, hrabro dizajnirani, udobni proizvodi koji daju konkretne odgovore na izazove s kojima se društvo suočava. Citroën će na štandu predstaviti potpuno elektrificiranu ponudu s rješenjima prilagođenim potrebama kupaca.
B segment: dvije promjene Citroën je 2024. godine uzdrmao stvari u B segmentu predstavljanjem dva revolucionarna nova modela koja će biti prisutna na štandu:
- Blockbuster C3
Ovo je prvi veliki šou automobila koji stiže 2024. godine, mijenjajući lice svog segmenta i pokazujući veliki komercijalni uspjeh. U toku su prve isporuke, koje omogućavaju prvim kupcima da iskuse automobil koji je dostupan, dostupan u benzinskoj ili električnoj verziji, udoban, moderno oblikovan, svestran i potpuno opremljen. - C3 Aircross u svojoj prvoj javnoj prezentaciji
Prvo javno pojavljivanje ovog modela, koji je predstavljen u junu i uskoro će stići u prodajne salone. C3 Aircross je najpristupačniji kompaktni SUV, koji nudi snažan karakter, izbor energije, prostora i udobnosti u vozilu, te sjedišta za do 7 osoba.
C segment: 2 svjetske premijere predstavljene na štandu Istovremeno s lansiranjem dva velika nova modela u B segmentu, i nakon potpunog obnavljanja Berlinga, SpaceTourera i povezanih lakih komercijalnih vozila 2024., Citroën predstavlja potpunu obnovu svog C segmentnih salona, demonstrirajući svoju izuzetnu dinamiku. Citroën koristi prednosti sajma automobila u Parizu kako bi predstavio ne jedan već dva nova modela.
C4 i C4 X će se pojaviti na štandu sa novim stasom, usvajajući jednostavniji, koherentniji dizajn koji odražava novi identitet brenda. C4 je spokojniji i moderniji nego ikad, dok je C4 X prostrani salon u elegantnom fastback-u. Na ovaj način, Citroën razvija 2 glavna igrača na svojim tržištima, nadograđujući se na C4 koji je rangiran na drugom mjestu među limuzinama u C segmentu u Evropi po svim vrstama energije. Pionir električnih vozila u ovom segmentu, i dalje je jedan od 5 najboljih električnih limuzina u C segmentu. Sa svoje strane, C4 X je napravio snažan start na Bliskom istoku, a posebno u Turskoj. Ima mnogo sredstava za širenje iu Evropi.
Festival za godišnjicu
2024. Ami slavi svoj 4. rođendan i više od 65.000 kupaca na 17 tržišta na kojima se prodaje. Zauvijek prvi koji je ponudio pristupačno, jednostavno i udobno rješenje za električnu mobilnost, Ami je svojim jedinstvenim karakterom promijenio živote mnogih domaćinstava i cestovnog pejzaža donoseći veću slobodu i autonomiju. Ami će biti predstavljen na štandu u obliku simboličnih modela kao i iznenađenja na svjetskoj premijeri, koju su osmislili dizajneri Citroëna.