Sa većim kapacitetom baterije, 50 kW DC punjenjem na stanicama za brzo punjenje i električnim dometom do 140 km, Audi A3 Sportback 40 TFSI e dobio je sveobuhvatnu tehnološku nadogradnju. Njegovo inteligentno upravljanje pogonom osigurava izvanrednu efikasnost, visoke performanse rekuperacije i lokalnu vožnju bez emisija u svakodnevnom životu.
Nakon što je Audi predstavio opsežne nadogradnje za A3 i S3 u proljeće, A3 Sportback 40 TFSI e sada slijedi sa snažnijim i efikasnijim plug-in hibridnim pogonom nego prije.
Novi benzinski motor sa turbo punjenjem i električni motor sa povećanom gustinom snage su u srcu pogonskog sistema. 1.5 TFSI evo2 zamjenjuje prethodni 1.4 TFSI i može se pohvaliti širokim spektrom visokotehnoloških karakteristika. Osim optimiziranja hlađenja komore za sagorijevanje, kombinacija turbopunjača s promjenjivom geometrijom turbine i Millerovog ciklusa, kao i rano zatvaranje usisnih ventila, osigurava veći omjer kompresije. Omjer je sada 11,5:1, u poređenju sa 10:1 u 1,4 TFSI. Zahvaljujući ovom procesu sagorjevanja, nova jedinica radi sa visokim stepenom efikasnosti, smanjujući potrošnju goriva i emisije. Ubrizgavanje se odvija pod pritiskom do 350 bara. Poređenja radi, 1.4 TFSI je dostigao maksimalnih 200 bara. Plazma presvučene obloge cilindara smanjuju unutrašnje trenje u novom motoru. Klipovi sa ulivenim kanalima za hlađenje optimizuju sagorevanje. Električni pogon osigurava sinhroni motor s trajnom pobudom, koji sada isporučuje 85kW (115PS). Kao i kod svog prethodnika, integrisan je u kućište šestobrzinskog S tronic, koji je sada opremljen robusnijim ležajem mjenjača kako bi se nosio s većom izlaznom snagom sistema. On prenosi obrtni moment sa dva motora na prednju osovinu. Mjenjač s dvostrukim kvačilom ima električnu pumpu za ulje koja osigurava promjenu stupnjeva prijenosa i dovod ulja čak i kada je TFSI privremeno deaktiviran.
U Velikoj Britaniji, A3 Sportback 40 TFSI e koristi najnoviji 1,5-litarski TFSI evo2 motor sa unutrašnjim sagorjevanjem, koji ima izlaznu snagu od 150 KS i 250 Nm obrtnog momenta. U kombinaciji sa elektromotorom, vršna snaga je 204 KS i 350 Nm. To znači da je ubrzanje od 0-100 km/h moguće za 7,4 sekunde i do maksimalne brzine od 225 km/h. Potpuno električna maksimalna brzina je 140 km/h.