Honda je otkrila jedinstveni Civic e:HEV ofarban najsrebrnijom bojom na svijetu kako bi proslavila 25 godina od kada je marka lansirala prvi hibridni model u Evropi – Insight – u septembru 1999. godine.
Kako bi proslavila svoj hibridni srebrni jubilej, Honda je obojila Civic u posebno napravljenoj seriji jedinstvene srebrne boje koju je kreirao poznati umjetnik i šampion boja, Stuart Semple. Izumitelj najsrebrnijeg srebra na svijetu, zajedno sa najružičastijom, najzlatijom zlatnom i najcrnjom crnom, isporučio je boju za jednokratno jubilarno izdanje preko svog studija Culture Hustle. Nakon što je boja pomiješana, predata je specijalistima za proizvodnju po narudžbi u The Syrup Room u Bournemouthu u Velikoj Britaniji, kako bi se primijeniti na Civic.
Nik Pearson, Honda Motor Europe, rekao je: „Hondino hibridno znanje je bez premca u industriji. Godine 1999. započeli smo izgradnju najefikasnijeg automobila na svijetu, revolucionarnog Insighta, koji je bio prvi benzinsko-električni hibridni automobil u Evropi. Danas nudimo potpuno elektrificiranu paletu modela, od kojih većina ima naš inovativni e:HEV pogonski sklop. Iz tih razloga smo obilježili 25 godina hibridne tehnologije vrhunskim poklonom za srebrnu godišnjicu, najsrebrnijim Civic-om. I zar ne izgleda fantastično.”
Honda je sada u četvrtoj kalendarskoj deceniji proizvodnje hibridnih vozila, pri čemu su inženjeri brenda proveli poslednjih četvrt vjeka usavršavajući ovu vrstu pogonskog sklopa, čiji se plodovi mogu videti u trenutnoj potpuno elektrificiranoj paleti mainstream modela.
O Civic e:HEV i Hondinoj pionirskoj hibridnoj tehnologiji
Lansiran 2022. godine, srce najnovijeg Civicovog hibridnog sistema je e:HEV pogonski sklop, koji uključuje 2,0-litarski benzinski motor Atkinsonovog ciklusa s direktnim ubrizgavanjem, dva kompaktna, ali snažna električna motore, litijum-jonsku bateriju velike snage, kontrolnu jedinicu napajanja i inteligentnu jedinicu za napajanje.
Uz hibridne Jazz, HR-V, ZR-V i CR-V, 11. generacija Civic je dio Hondinog potpuno elektrificiranog mainstream modela, savršeno spajajući impresivne performanse i odziv uz glatku isporuku snage i izvanrednu efikasnost – sve bez kompromitujući ‘ radost vožnje ‘ .
Hondina priča o hibridu i dalje ima blistavu budućnost, s kultnom oznakom Prelude koja će se vratiti u narednim godinama sa benzinsko-električnim pogonom. Obećava da će pružiti savršenu ravnotežu uzbudljivog užitka u vožnji i izuzetne efikasnosti, uz zaštitni znak stila i sofisticiranosti – još jedan primjer Honde koja donosi ‘ radost vožnje’ kupcima širom Evrope.
Konačna realizacija Hondinih hibridnih tehnologija također je viđena na stazi, nakon povratka marke u Formulu 1 kao dobavljača motora 2015. godine, na početku ere turbo hibrida. Od tada je stalno usavršavao svoju pogonsku jedinicu, savladavajući mnoge izazove kako bi osvojio svjetsko vozačko prvenstvo 2021. sa Maxom Verstappenom i Oracle Red Bull Racingom. Honda je nastavila isporučivati pogonske jedinice timu 2022. i 2023. godine – godinama u kojima su uzastopno osvajali svjetska prvenstva i za vozače i za konstruktore.