- Lansiran 2018. u Barseloni, Španija, CUPRA je jedan od najbrže rastućih brendova automobila u Evropi sa 750.000 prodatih automobila širom sveta.
- Nadovezujući se na taj uspjeh, CUPRA čini još jedan veliki korak na svom putu globalizacije ulaskom na američko tržište do kraja decenije
- Brend je u preliminarnim razgovorima s Penske Automotive Group kako bi istražili partnerstvo u SAD-u
- Očekuje se da će asortiman proizvoda brenda za SAD uključivati ICE, PHEV i BEV
- Bernhard Bauer, bivši generalni direktor CUPRA Njemačka, imenovan je za novog generalnog direktora CUPRA USA
- CUPRA, nekonvencionalni brend izazova koji inspiriše svijet iz Barcelone, započeo je preliminarne razgovore s Penske Automotive Group kako bi istražio novo partnerstvo prije ulaska na američko tržište do kraja decenije. Od svog lansiranja 2018. godine, CUPRA, prvi novi automobilski brend kreiran u okviru Volkswagen grupe, prodao je preko 750.000 automobila. Brend, koji se već pokazao uspješnim u Europi, sada će svoj nezaustavljivi impuls prenijeti u Sjedinjene Države do kraja decenije.
Brend za novu generaciju
Pozicioniran između masovnog i premium segmenta, CUPRA je brend za novu generaciju koja želi da izazove status quo. Sa svojim asortimanom ICE, PHEV i BEV automobila koji kombinuju odvažan dizajn i odlične performanse, CUPRA se etablirala kao jedan od najbrže rastućih brendova automobila u Evropi. Brend je također postigao veliki uspjeh izvan Evrope, na tržištima uključujući Meksiko i Tursku. CUPRA je 2022. godine napravila svoj prvi veliki korak u globalizaciji, kada je lansirana u Australiji. Sada je spreman da preduzme svoje najambicioznije proširenje do sada ulaskom na američko tržište. Imajući ovaj cilj na umu, CUPRA je u ranoj fazi pregovora sa Penske Automotive Group.
“CUPRA-ina ambicija je da bude istinski globalni brend i širenje u Sjedinjene Države predstavlja jednu od najvećih prekretnica na našem putu”, rekao je Wayne Griffiths, izvršni direktor CUPRA-e. “Imamo veliko poštovanje prema američkom tržištu, prepoznajući da je snažna strategija distribucije i maloprodaje neophodna za uspjeh. Ulaskom u preliminarne razgovore sa Penske Automotive Group, istražujemo mogućnosti sa najboljim mogućim partnerom, onim sa pravom distributivnom mrežom da predstavimo CUPRA novoj generaciji američkih ljubitelja automobila. Vodstvo Penske Automotive Group u industriji i iskustvo sa Volkswagen Grupom čine ovo potencijalnim partnerstvom koje obećava”, nastavio je Wayne Griffiths.
CUPRA-in put ka američkom tržištu
CUPRA će ući na američko tržište do kraja decenije u ključnim državama koje su usklađene sa brendom. Očekuje se da će njegov asortiman proizvoda uključivati ICE, PHEV i BEV. CUPRA će iskoristiti sinergiju unutar Brand Group Core proizvodnjom jednog od modela u Volkswagen fabrikama u regiji Sjeverne Amerike. Kako bi vodio CUPRA u SAD, Bernhard Bauer, bivši generalni direktor CUPRA Njemačka, imenovan je za novog generalnog direktora CUPRA USA. Konačna lokacija za sjedište i detalji o specifičnoj liniji modela bit će objavljeni naknadno.
Provjerena priča o uspjehu
Od svog lansiranja 2018. godine, CUPRA je poremetila evropsku automobilsku industriju svojom potpuno razvijenom linijom vozila. Asortiman uključuje CUPRA Ateca, sportski SUV; CUPRA Leon, nedavno redizajniran sa 100% CUPRA DNK; i CUPRA Formentor, najprodavaniji model brenda i moderna ikona. I CUPRA Formentor i CUPRA Born, prvo 100% električno vozilo marke, bili su finalisti za nagradu Evropski automobil godine. Ove godine, CUPRA je krenula u svoju najveću proizvodnu ofanzivu do sada lansiranjem modela CUPRA Tavascan, prvog potpuno električnog SUV coupea marke i CUPRA Terramar, sportskog i elektrificiranog SUV-a, koji je nedavno uključen u evropski automobil 2025. Godišnja lista finalista. Sljedeći će biti CUPRA Raval, radikalna interpretacija urbanog EV-a marke.