Audi Q5 Sportback kombinuje karakteristike tipične za SUV, kao što su svestranost i prostrana unutrašnjost, sa još dinamičnijom siluetom. Nepogrešiv dizajn odiše sportskim duhom sa svojim karakterističnim, nagnutim zadnjim dijelom i elegantnim linijama. Druga generacija Q5 Sportback ima kapacitet prtljažnika do 515 litara ili do 470 litara u SQ5 Sportback. Kada se preklopi drugi red sedišta, prostor za odlaganje se povećava na 1.415 litara odnosno 1.388 litara. Kapacitet vuče je do 2.400 kg.
Sportski dizajn zahvaljujući dinamičnoj, kosoj liniji krova
Dizajn novog Audija Q5 Sportback je uglađeniji u odnosu na svog prethodnika. Oštri, skulpturalni farovi daju automobilu izbrušeni izgled. Zadnji dio Q5 Sportbacka vizuelno je rastegnut što je više moguće, stvarajući liniju krova koja se spušta od B stuba. Ovo poboljšava klasične proporcije SUV-a, stvarajući još dinamičniji profil u elegantnoj Sportback formi. Sportski, prepoznatljivi rub na poklopcu prtljažnika upotpunjuje progresivni dizajn. Difuzor je integrisan u podignute branike, stvarajući efekat ostrva. Ispod su ispušne cijevi, dok S model ima kultne dvostruke okrugle ispušne cijevi u novom, izoštrenom dizajnu.
Napredni eksterijer dolazi kao standard u Q5 Sportback.
Q5 Sportback je dostupan u Sport, S liniji i Edition 1 specifikacijama, dok SQ5 Sportback ima svoju prepoznatljivu spoljašnjost. Eksterijer Sporta karakteriše dinamične elemente sa stilizovanim akcentima koji se vide na rešetki hladnjaka i umetcima na prednjem usisniku vazduha u Scandium Grey, sa kontrastnim branicima u Volcano Grey. Difuzor je završen u zrnatoj mat crnoj boji, a stražnji umetci su u Selenite Silver. Standardno, Sport modeli dolaze sa 19-inčnim aluminijumskim felgama sa 5 duplih krakova.
Najsavremeniji model sa sagorevanjem sa MHEV plus
Novi Audi Q5 Sportback je baziran na Premium Platform Combustion (PPC), arhitekturi platforme za vozila na konvencionalni pogon sa motorima sa sagorjevanjem. Na tržištu dolazi opremljen visoko efikasnom MHEV plus tehnologijom. Novi 48-voltni MHEV plus električni sistem podržava motor sa unutrašnjim sagorevanjem i smanjuje emisiju ugljenika uz povećanje performansi i udobnosti vožnje. Vozilo je također sposobno za ograničeno potpuno električno manevriranje i parkiranje. Novi generator pogonskog sklopa (PTG) generiše dodatni obrtni moment do 230 Nm i 24 KS (18 kW). Štaviše, električni sistem od 48 volti omogućava upotrebu električnog kompresora klima uređaja. Ovo osigurava da AC nastavi raditi punom snagom, održavajući ugodnu unutrašnju temperaturu čak i kada je motor isključen.
Litijum-jonska baterija za vozila sa MHEV plus bazirana je na litij-fero-fosfatnoj hemiji i ima kapacitet skladištenja od 1,7kWh. Primarna funkcija startera alternatora (BAS) je pokretanje motora i napajanje akumulatora električnom energijom. BAS omogućava dionice električne vožnje, rasterećuje motor s unutarnjim izgaranjem i pomaže u smanjenju potrošnje. Tokom kočenja, BAS vraća energiju u bateriju (rekuperacija) sa do 25kW snage. Na taj način Premium Platform Combustion omogućava djelomičnu elektrifikaciju u obliku blagih hibrida. Kasnije u životnom ciklusu Audija Q5 Sportback, plug-in hibridi će biti dostupni sa velikom baterijom i eksternim punjačem.