Prvo izdanje relija Drinska Ada koje je održano po prvi put u Bosni i Hercegovini pripalo je posadi iz Srbije u sastavu Dejan Stojić / Nikola Miljković u Jamahi YXZ 1000R sa vremenom vožnje od 29:46,4 minuta.
Stojić i Miljković bili su ubedljivi i pobedili na sva četiri brzinska ispita, koji su voženi u nedelju 08. decembra, a da su došli po pobedu najavili su već na šejkdaunu koji je vožen u subotu 07. decembra, gde su takođe imali najbolje vreme. Druga posada na cilju je Ivan Bajić / Aleksandar Bugarić u Hondi Talon 1000, a koji su za pobednicima kasnili 01:05,2 minuta, takođe iz Srbije. Treće mesto u generalnom i ujedno najbolje u kategoriji automobila pripalo je Bojanu Adžiću za volanom Opel Astre F, a vozio je 31:06,9 minuta.
Organizator takmičenja bio je AKK “Žig tim” iz Dvorova kod Bijeljine, a itinerer relija prvo je pred posade stavio šejkdaun dužine 3,5 kilometara sa po dva prolaza u subotu, dok je isti dan sa početkom u 19.30 održana i ceremonija svečanog otvaranja, gde su se okupile ukupno 44 posade iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Slovenije, gde su učesnici još jednom pokazali da autosport ne poznaje granice. U nedelju su planirana četiri brzinska ispita na jednoj lokaciji dužine 9,40 km, odnosno ukupne dužine 37,60 km, a podloga je u potpunosti makadam, što je svojevrsna atrakcija obzirom da u ovom regionu nema takmičenja sa takvom podlogom. To se i pokazalo kao puni pogodak, obzirom da je publika imala šta da vidi na stazi, a prilog u tome išlo je i prilično lepo vreme za ovo doba godine. Ukupna dužina relija iznosila je 51,60 km.
Tekst preuzet s portala ralymagazin.rs
Pravilnik je predivdeo i tri kategorije kros, kvad i automobile. U kvadu smo imali samo jednog predstavnika Tonija Kulčinskog, ali je on odustao zbog kvara već na prvom brzinskom ispitu.
U klasi VI bagi prvi su Stojić / Miljković, drugi Bajić / Bugarin, a treći je jedini predstavnik Slovenije na ovom takmičenju Marko Ravnikar.
Iskusni Staniša Lazarac, kome je suvozač ovoga puta bila ćerka Aleksa Lazarac slavio je u klasi V za volanom Audija A3, a obzirom da je ovde moguć i dupli start Aleksa je zauzela i drugo mesto u klasi u istom automobilu, a njen suvozač je Zoran Milisavljević Kinez.
Igor Aperlić i Goran Milić prvi su u klasi III u Opel Astri G, ispred Darka Grujovića i Predraga Milića u BMW-u E46, koji su morali da se zadovolje drugim mestom u klasi. Treća na cilju je posada Miša Maletić / Gorana Maletić u Audiji A3 i sve tri posade dolaze iz Srbije.
U klasi II pobedili su Nemanja i Nenad Pejčić u Opel Astri, druga pozicija pripala je posadi Branislav Mandić / Nevena Knežević u Hodni Sivik, dok su trećeplasirani Miloš Reljić i Danijel Palković u Pežou 206.
Milen Simić i Dijana Simić slavili su u klasi I za volanom Zastave 750, drugi su Andrej Ilić i Dejan Blagojević u Opel Korsi.
Kategorija kros imala je tri klase, a u prvoj poredak je Spasoje Živanović na prvom mestu u Opel Korsi, drugi je Milan Radanović u Opel Astri, dok je treći Stefan Simkić u Opel Tigri.
Klasa kros II pobedili su Bogdan Kojić i Savo Stevanović u Audiju A3, druga je posada Slaviša Klasanović / Goran Petrović u Korsi, dok je trećeplasirana posada Željko Aleksić / Aleksandar Marić Golfu III.
Kros tri prvi je pomenuti Adžić, drugoplasirana je posada Milan Žarkić / Cvijetin Gojković u Korsi C, a treći kroz cilj prošao je Milan Lazarević u Astri F.
Organizator je za sledeću godinu najavio i drugo izadnje ovog relija.