- Novi motor koji će se pridružiti asortimanu AC Cobra GT za 2026
- Do 390 KS dostupno za AC Cobra GT Coupe model
- Idealno prilagođen za naprednu platformu vozila
- Novi mjenjač s dvostrukim kvačilom pridružuje se novoj opciji motora
AC Cars je najavio sljedeću fazu u razvoju AC Cobra GT Roadster i GT Coupe, s vijestima o potpuno novoj opciji motora koja će predstavljati uzbudljivu ulaznu tačku za senzacionalnu porodicu sportskih automobila.
Pridružujući se već razvijenim modelima V8 sa normalnim usisavanjem i kompresorom, novi, 2,0-litarski motor visokih performansi bit će službeno najavljen sljedeće godine i za otvorene i za modele s fiksnim krovom od 2026. nadalje. Zadržavajući istu jedinstvenu aluminijsku šasiju, karoseriju od karbonskih vlakana i prepoznatljivu unutrašnjost kao i postojeći automobili, novi modeli će nositi sva obilježja najstarije aktivne britanske proizvodnje vozila.
Nova jedinica će raditi u dva različita stanja radi podešavanja, u zavisnosti od modela automobila. Inherentno lakši od V8 modela, novi automobili će također imati koristi od uvođenja dodatne uštede težine uz korištenje više karbonskih vlakana za relevantne elemente šasije. Potpuna specifikacija za svaki motor i proizvodna snaga bit će objavljeni u proljeće 2025., ali se očekuje da će snaga biti do 390 KS. Pored novih opcija motora, AC Cars je najavio i uvođenje nove opcije mjenjača s dvostrukim kvačilom za automobil, koja će savršeno upotpuniti performanse motora. Ovaj mjenjač će biti dostupan uz manuelnu opciju sa šest brzina.
O automobilima AC Cobra
Braća Weller su osnovala sadašnjeg najstarijeg proizvođača vozila u Britaniji 1901. godine, proizvodeći automobile i motocikle iz svoje radionice u West Norwoodu u Londonu. Kompanija u nastajanju proizvela je svoje prvo vozilo 1903. godine, ali je Autocarrier predstavljen godinu dana kasnije (iz kojeg je kasnije nastao naziv AC). Ovo je bilo prvo komercijalno dostavno vozilo na tri točka i pokazalo se trenutnim uspjehom.
Međutim, AC Ace je učvrstio status kompanije nakon lansiranja 1953. Sa aluminijumskom karoserijom koju je dizajnirao i napravio Eric George Gray, stekao je poštovanje ljubitelja trka zbog svoje svakodnevne praktičnosti i tempa. Ovo je bio automobil koji će evoluirati kako bi uključio Ford V8 i postao legenda AC Cobra. Sa sopstvenim pogonima u Velikoj Britaniji i Nemačkoj, AC Cars sarađuje sa vodećim dobavljačima u industriji na dizajnu i razvoju i konstrukciji, a asortiman AC Cobra GT najavljuje novu eru u proizvodnji vozila kompanije. Pored sjedišta u Doningtonu i pogona na južnoj obali, AC Cars će nastaviti da širi svoje razvojne i proizvodne mogućnosti u Velikoj Britaniji.