Ponedjeljak, 10 Februara, 2025

Škoda Auto slavi 25 godina u Indiji

Škoda Auto je ušla na veoma dinamično indijsko tržište prije 25 godina: u januaru 2000. češki proizvođač automobila položio je kamen temeljac za svoju tvornicu u Chhatrapati Sambhajinagaru (bivši Aurangabad do 2022.) i bio je prvi brend Volkswagen grupe koji je uspostaviti prisutnost na lokalnom tržištu. Škoda Octavia je postala prvi model sastavljen lokalno. Indija je do danas postala ključno tržište u Škodinim planovima internacionalizacije, pomažući kompaniji da efikasno iskoristi postojeći prodajni potencijal u regiji ASEAN, Bliskom istoku, Australiji i Novom Zelandu. U ime Volkswagen Grupe, Škoda Auto zajedno predvodi sve aktivnosti u regionu od 2018. Danas je brend razvio i proizvodi tri modela lokalno u Indiji za Indiju, zasnovana na lokalizovanoj platformi MQB A0–IN: Kushaq, Slavia, a nedavno i kompaktni SUV Kylaq, koji proširuje ponudu na popularni segment ispod 4 metra.

Modeli su pogodili i kupce i stručnjake.
Prvi Škodin model koji je predstavljen indijskim kupcima bila je prva generacija moderne Octavie, sastavljena od uvezenih dijelova u iznajmljenim objektima uporedo sa izgradnjom fabrike u Chhatrapati Sambhajinagaru. Vremenom su pažnju indijskih kupaca privukli i drugi modeli Škode, kao što su Fabia, Rapid, a kasnije i Superb i Kodiaq.

Odlučujući korak za Škodu u Indiji dogodio se 2018. godine kada je Volkswagen grupa povjerila brendu da zajedno predvodi sve aktivnosti Grupe na tržištu. U sklopu toga, Škoda je dobila zadatak da razvije platformu MQB-A0-IN, dizajniranu isključivo za indijsko tržište. Prvo vozilo izgrađeno na ovoj platformi bio je Kushaq, koji je ušao u proizvodnju u Puneu 2021. Samo godinu dana kasnije lansirana je limuzina Slavia, čiji je razvoj i proizvodnja također obavljena u Puneu. Najnoviji dodatak Škodinom portfelju za indijsko tržište je Kylaq SUV, prvi Škodin model u popularnom segmentu ispod 4 metra, koji čini skoro 50% prodaje automobila na indijskom tržištu. Novi model dobio je 10.000 narudžbi u roku od samo deset dana od lansiranja i doprinijet će godišnjem cilju prodaje brenda od 100.000 automobila u Indiji do 2026.

Investicije i podrška zapošljavanju
U međuvremenu, indijsko tržište se razvilo u jedno od ključnih tržišta za Škodu i strateško čvorište za širu regiju ASEAN, Bliski istok, Australiju i Novi Zeland. Pored svojih montažnih linija u Chhatrapati Sambhajinagaru i proizvodnog pogona u Puneu, Škoda je tamo osnovala tehnološki centar. Štaviše, u oktobru 2023. Škoda je otvorila moderan logistički objekat za izvoz komponenti u Vijetnam, tržište na koje je kompanija ušla 2023. godine.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno