Na radnom sastanku u Wolfsburgu, Thomas Schäfer, izvršni direktor marke Volkswagen putnička vozila, predstavio je planove za budućnost osnovnog brenda. Zaposleni su takođe imali prvi uvid u dizajn budućeg osnovnog električnog modela marke Volkswagen po cijeni od oko 20.000 eura. „Rezultatima pregovora u decembru krenuli smo u najveći budući plan u istoriji Volkswagena. Sada slijedimo ambiciozan kurs s ciljem da osiguramo da postignemo ciljeve koje smo zajednički dogovorili. Ovo će biti ključni korak u tome da elektromobilnost postane privlačna za sve – jasan cilj našeg brenda,” rekao je Schäfer.
Volkswagen planira predstaviti izložbeni automobil za novi početni model početkom marta. Svjetska premijera serijskog modela zakazana je za 2027. Sa osnovnom cijenom od oko 20.000 eura, novi početni električni model će biti atraktivan za širok raspon grupa korisnika.
Niskobudžetna početna mobilnost u električnoj eri bit će jedan od kamena temeljaca budućeg plana brenda. Zajedno sa proizvodnom verzijom ID-a. Sve u svemu, novi električni model dio je nove porodice električnih malih automobila razvijene pod okriljem Brand Group Core unutar Volkswagen Grupe. Porodica modela uključuje kompaktna potpuno električna vozila zasnovana na novoj fazi u evoluciji platforme modularnog električnog pogona (MEB). Prvi novi model bit će proizvodna verzija ID-a. 2all show car, koji će u prodajne salone stići 2026. godine kao prvi Volkswagenov potpuno električni mali automobil – po osnovnoj cijeni manjoj od 25.000 eura.
Plan „trostrukog A“ marke Volkswagen: ubrzajte, napadnite i ostvarite
Sa sporazumom „Zukunft Volkswagen“ (Budući Volkswagen), Volkswagen AG je krajem decembra 2024. dogovorio s predstavnicima zaposlenih viziju budućnosti koja kombinuje ekonomsku stabilnost, zapošljavanje i tehnološko vodstvo u oblasti održive mobilnosti. Obavezujući ciljevi i dogovorene mjere za njihovo postizanje postavljaju temelje za buduće projekte. Zajednički dogovoreni cilj je da marka Volkswagen putnička vozila, kao jezgro Volkswagen AG, postane tehnološki vodeći svjetski proizvođač do 2030. godine.
U tu svrhu Volkswagen je usvojio ambiciozan plan u tri faze:
- Nadoknaditi: konkurentnost treba ojačati optimizacijom strukture troškova i proširenjem postojećeg portfelja modela na ciljani način.
- Napad: biće devet novih modela do 2027. uključujući proizvodnu verziju ID-a. 2sve za manje od 25.000 eura, a početni električni automobil za oko 20.000 eura.
- Vodstvo: kao tehnološki vodeći brend u segmentu volumena, Volkswagen postavlja nove standarde i napreduje u mobilnosti širom svijeta.