BMW Grupa demonstrira zadovoljstvo u vožnji do granica fizike sa svojim novim testnim vozilom visokih performansi pod nazivom BMW Vision Driving Experience. Vozilo Vision, koje namjerno nema veze sa serijskom proizvodnjom, ovdje funkcionira kao testna platforma, kao stol za testiranje za sistem kontrole vožnje i dinamike vožnje razvijen posebno za Novu klasu, koju BMW naziva „Srce radosti“. U BMW Performance Driving Centru u Spartanburgu, prototip je demonstrirao performanse nove kontrolne jedinice “Heart of Joy” u vrhunskom testu izdržljivosti. Tri karakteristike Nove klase, električna, digitalna, kružna, proširene su tako da uključuju i četvrtu dimenziju sa novim centralnim računarom „Heart of Joy”: BMW tipično „čisto zadovoljstvo u vožnji”. Mala crna kutija nakratko je viđena u ruci Olivera Zipsea, generalnog direktora BMW AG, na IAA 2023. Važno: Upravljačka jedinica će ići u serijsku proizvodnju, a vision vozilo neće.
Računarska snaga deset puta brža Upravljačka jedinica “Heart of Joy” za funkcije vožnje, kočenja, punjenja, rekuperacije i djelomičnog upravljanja obrađuje informacije deset puta brže od prethodnih sistema. U kombinaciji sa softverom BMW Dynamic Performance Control, kontrolna jedinica izračunava sve funkcije dinamike vožnje na novom nivou brzine i preciznosti. Ovo je u potpunosti razvijeno u kompaniji i zasnovano je na stoljetnom iskustvu BMW inženjera u oblasti dinamike vožnje. Vision vozilo razvija 18.000 Nm obrtnog momenta. Namjera koja stoji iza ovoga: Ako kontrolni sistem može podnijeti takvu eksploziju snage, on može sa lakoćom savladati zahtjeve svakodnevnog korištenja puteva.
Precizne krivine i najglađe zaustavljanje u istoriji automobila Vozači i putnici doživljavaju harmonično, bešumno iskustvo vožnje – bez obzira na situaciju u vožnji i brzinu. U situacijama dinamične vožnje, nova kontrolna jedinica koja se sastoji od „Heart of Joy“ i softvera BMW Dynamic Performance Control osigurava neuporedivo samouvjereno ponašanje u krivinama. Vozilo stvara impresivnu vuču i može se voziti kroz krivine s najvećom preciznošću. Broj potrebnih kontrolnih intervencija je smanjen, a traka postaje preciznija i stabilnija. Kao rezultat toga, vozila razvijaju konzistentno, ponovljivo ponašanje u krivinama i mogu se kontrolirati intuitivnije i lakše. Pri malim brzinama kao što su vožnja sa zaustavljanjem i kretanjem ili parkiranje, direktni prijenos signala i brza obrada informacija osiguravaju još uvjerljivije iskustvo vožnje. Zaustavljanje i ponovno pokretanje u režimima vožnje D ili B, kada koristite aktivni tempomat ili parkirnu kočnicu i zaključavanje za parkiranje, neprimetno se spajaju jedno u drugo.
25 posto povećanje efikasnosti kroz oporavak Osim toga, integrirana kontrola pogona, kočenja i rekuperacije omogućava održivije korištenje energije. 98 posto vozača ne zahtijeva nikakvu intervenciju klasične kočnice. Učinak kočnice rekuperacijske kočnice dovoljan je za normalnu, svakodnevnu vožnju. Frikciona kočnica se mora aktivirati samo tokom jakog kočenja, kao što je kočenje u nuždi. Sve u svemu, sistem dovodi do povećanja efikasnosti do 25 procenata. Testno vozilo BMW Vision Driving Experience demonstrira funkcionalnost “Heart of Joy” koristeći svetle kodove boja na felgama: ubrzanje (zelena), rekuperacija (plava), kočenje sa frikcionom kočnicom (narandžasta).
BMW budućnosti će biti dom za četiri potpuno nova super mozga: kompjutere visokih performansi koji inteligentno kombinuju ono što je ranije funkcionisalo odvojeno. Super mozak “Heart of Joy” bio je 100 posto samorazvijen. Ovo kombinuje četiri važne kontrolne jedinice u jedan računar visokih performansi. Još tri super mozga odgovorna su za automatiziranu i visoko automatiziranu vožnju, infotainment i osnovne funkcije kao što su klima i udobnost, pristup vozilu, unutrašnje i vanjsko osvjetljenje.
Svjetska premijera na Salonu automobila u Šangaju BMW Vision Driving Experience će proslaviti svoju zvaničnu svjetsku premijeru na Auto Shanghai 2025.