Mohammed bin Sulayem se izjasnio u prilog povratku V10 motora. Prema njegovim riječima, F1 bi trebalo ozbiljno razmisliti o ponovnoj upotrebi ovih jedinica u budućnosti, koje već rade na potpuno održiva goriva.
Sljedeće godine, F1 će preći na 100% održivo gorivo. Ideja je da se na svjetskom prvenstvu eliminišu sve štetne emisije do 2030. godine. Kao dio ovih napora, Formula 1 je napravila promjene u kalendaru i koristila kamione na biogorivo. Nova tehnička pravila također stupaju na snagu sljedeće sezone. Prema njihovim riječima, F1 će nastaviti koristiti 1,6-litarski turbo-hibridni pogon. Raspodjela snage između motora sa unutrašnjim sagorijevanjem i električnog dijela bit će skoro 50/50, tj. tri puta više od sadašnjih jedinica. Uvođenjem sintetičkih goriva pojavili su se pozivi za povratak popularnijim i bučnim V10 motorima. Jedan od pristalica ove ideje je Mohammed bin Sulayem. Predsjednik FIA-e vjeruje da bi F1 trebala razmotriti vraćanje motora koji su zadnji put korišteni prije 20 godina.
“Početak F1 u Londonu ove sedmice izazvao je mnoge pozitivne diskusije o budućnosti sporta”, napisao je Bin Sulayem. “Dok se radujemo uvođenju propisa o šasiji i pogonskim sklopovima 2026. godine, također moramo biti na čelu budućih tehnoloških trendova u motosportu. Moramo razmotriti nekoliko pravaca, uključujući urlanje V10 motora koji radi na održivo gorivo.”
Eventualni povratak V10 motora bi zadovoljio fanove. Ali u isto vrijeme, malo je vjerovatno da će proizvođači biti toliko entuzijastični. U principu, F1 se pozicionira kao sport visoke tehnologije koji je relevantan za razvoj cestovnih automobila. Hibridni pogonski sklopovi su stoga ključni dio ove vizije.