BMW Grupa predstavlja svoj sljedeći tehnološki iskorak u električnom pogonu, otvarajući novu eru čisto električne vožnje. Na Tech Days u Landshutu, kompanija je pružila početni uvid u razvoj i proizvodnju visokonaponskih baterija i električnih pogona 6. generacije BMW eDrive tehnologije. Svako potpuno električno vozilo u novoj klasi imat će koristi od ovoga. Prvi model Nove klase krenuće u serijsku proizvodnju ove godine u mađarskoj fabrici u Debrecinu. Tehnologija ističe na prvi pogled:
- „Energy Master“ kao visoko inteligentan kontrolni centar na visokonaponskoj bateriji – razvijen od strane BMW Grupe i proizveden u fabrici Landshut.
- Novi koncept visokonaponske baterije koji, zajedno sa BMW-ovom okruglom ćelijom, obećava tehnološki iskorak – sa značajnim poboljšanjima u gustoći energije, brzini punjenja i dometu.
- BMW Grupa također pokazuje svoju tehnološku otvorenost u električnom pogonu korištenjem različitih tipova elektromotora: SSM i ASM.
- Zahvaljujući principu modularne konstrukcije u proizvodnji električnih motora, BMW Grupa postiže maksimalnu fleksibilnost.
- BMW Grupa objedinjuje znanje i iskustvo duž cijelog lanca vrijednosti elektromobilnosti u Bavarskoj i Austriji: od razvoja do kupovine i proizvodnje do recikliranja.
- BMW Grupa može učiniti oboje: primijenjenu tehnološku otvorenost i apsolutnu stručnost u svim oblastima elektromobilnosti.

Ravnije, brže, dalje: visokonaponske baterije za Gen6 Sa novom 6. generacijom BMW eDrive tehnologije, ili skraćeno Gen6, BMW Grupa je postigla tehnološki skok. Poboljšanja proizvoda uključuju 30% veću brzinu punjenja i 30% veći domet – čak i više ovisno o modelu. Osim toga, koncept visokonaponske baterije Gen6 po prvi put sadrži novu tehnologiju od 800 volti. Gen6 će se ove godine prvi put koristiti u Novoj klasi, a kasnije će pokretati potpuno električni portfelj proizvoda BMW Grupe. Koncept za Gen6 visokonaponske baterije je fundamentalno nov i koristi se u svim segmentima vozila – sve do modela visokih performansi BMW M GmbH.

Zahvaljujući novom, još ravnijem dizajnu, visokonaponska baterija može se integrirati u različite modele bez obzira na visinu vozila. Visokonaponska baterija preuzima ulogu strukturne komponente u karoseriji Nove klase (“pack-to-open body”). Nove okrugle ćelije su integrisane direktno u visokonaponsku bateriju („cell-to-pack”). U poređenju sa svojim prethodnicima, prizmatičnim baterijama Gen5, nova BMW okrugla ćelija ima 20% veću gustinu energije. U budućnosti će punjenje također biti moguće u oba smjera: BMW Grupa je već potvrdila dvosmjerno punjenje kao standardnu ponudu za Gen6.