Prvi Transporter – skraćeno T1 – počeo je da se proizvodi 8. marta 1950. Od tada je postao najduže građeno i najuspešnije komercijalno vozilo u Evropi do sada.
Prvi VW bus iz 1950. sada je postao tri proizvodne linije 2025.: Transporter/Caravelle, Multivan/California i ID. Buzz/ID. Buzz Cargo.
Proizvodnja T2 započela je u fabrici u Hanoveru 1967. godine. Širok spektar varijanti i robusna svojstva učinile su ga svjetskim uspjehom
Godine 1979. treća generacija Transportera bila je pionirska u pogledu tehnologije. Katalizator, turbodizel i pogon na sve točkove prvi put su korišćeni na T3
Prelaskom na prednje motore i pogon na prednje točkove, T4 proizveden između 1990. i 2004. godine ušao je u istoriju VW busa kao svemirsko čudo
Dizajn T5 predstavljenog 2003. smatra se prekretnicom. Ograničeni modeli su već danas u rukama kolekcionara – samo 10 godina nakon njegove zamjene
Kao T6 (od 2015.) i evolucijska faza T6.1 (od 2019.), VW bus je postao udobniji i digitalniji nego ikada prije u svim verzijama
Volkswagen komercijalna vozila obilježava 75 godina VW autobusa. To je komercijalno vozilo s najdužom proizvodnjom u Evropi. 8. marta 1950., prvi Transporter – ili skraćeno T1 – napustio je proizvodnu liniju u Wolfsburgu. Od tada je uslijedilo još više od 12,5 miliona VW busa – proizvedenih u Hanoveru od 1956. To ga čini najuspješnijim evropskim komercijalnim vozilom svih vremena. To je već kultno vozilo čitavu vječnost. Od T1 do šeste generacije T6.1, jedna platforma je uvijek predstavljala osnovu za sve derivate – od kombija do ikona kamper kombija. No, era električne mobilnosti zahtijevala je transformaciju svestranog, a time i promjenu paradigme: ‘Jedan VW bus za sve’ je stoga postao ‘Pravi VW bus za sve’. Trenutni Multivan označio je početak nove ere 2021. godine – kombi dizajniran za slobodno vrijeme i rad, prvi put dostupan s opcionim plug-in hibridnim pogonom. Prvi potpuno električni VW autobus u masovnoj proizvodnji uslijedio je 2022. sa ID-om. Buzz. U 2025. godini lansira se i nova linija proizvoda Transporter kao treća serija modela. Sadašnji asortiman VW autobusa se tako sastoji od tri stuba sa šest osnovnih modela: Multivan i identičnog dizajna California, ID. Buzz i ID. Buzz Cargo komercijalno vozilo, kao i Transporter i tehnički identična verzija šatla Caravelle. Svi oni nose DNK multifunkcionalnog T1 u svom dizajnu i rasporedu do danas. I tako će i ostati.
T1 – 1950. do 1967. Evropa se morala ponovo osmisliti 1950., a sa njom, prije svega, Savezna Republika Njemačka, koja je osnovana godinu dana ranije. Amerikanac Bing Crosby bio je muzička superzvijezda u to vrijeme, Elvis Presley je još bio tinejdžer, a Paul McCartney je bio školarac. Dok je rok muzika tek bila izmišljena, Volkswagen je već petu godinu proizvodio mali automobil, automobil koji je uživao uspjeh u cijelom svijetu: Bubu, poznatu i kao Tip 1. Za to vrijeme, 8. marta, Volkswagen je započeo serijsku proizvodnju druge linije proizvoda: Transporter. Interno su ga jednostavno zvali Tip 2. To je još uvijek bila prazna stranica u istoriji automobila. Ali onaj koji se željno očekivao. Zato što je kompanijama posebno u Saveznoj Republici Njemačkoj – ekonomskom čudu u usponu – hitno trebao pristupačan kombi. Ime za Tip 2 je također bilo hitno potrebno. Još 1949. godine, Volkswagen je želio da registruje ime ‘Bulli’ za VW autobus kao riječni žig kod Zavoda za patente. No, druga kompanija je prethodno osigurala prava za čišćenje snijega. Nesreća, ili možda ne: jer se ime Bulli nekako provuklo do obožavatelja. Nastao je nezvanični naziv kombija za područje njemačkog govornog područja. Zvanično, u početku je ostao ‘Transporter’.

Prva verzija 4,10 metara dugog Transportera ili T1 bila je kombi vozilo bez prozora u prtljažnom prostoru. Njegov prtljažni prostor imao je značajan kapacitet od 4,5 kubnih metara. Dvodijelno vjetrobransko staklo je dovelo do toga da je u Velikoj Britaniji dobio nadimak “Splittie”. Sa četvorocilindričnim ravnim motorom od 18 kW (25 KS) iz Bube, T1 je dostigao maksimalnu brzinu od 80 km/h; kasnije bi se snaga povećala na 32 kW (44 KS) sa maksimalnom brzinom od 105 km/h. Dalje varijante karoserije uslijedile su brzo: Kombi verzija (sa prozorima pozadi) već je bila dostupna u aprilu 1950. godine, praćena minibusom i šleperom. Specijalni model koji se danas smatra najlegendarnijim od svih klasičnih vozila VW Bus debitovao je u junu 1951.: ‘Small Bus Special Version’ – koju su fanovi nazvali ‘Samba bus’. Imao je mjesta za devet osoba i imao je do 23 prozora, dvobojnu farbu i luksuznu specifikaciju uključujući panoramski sklopivi krov. 1956. Volkswagen je preselio proizvodnju u novu fabriku u Hanoveru. 2. oktobra 1962. milioniti T1 je već napustio hale. U julu 1967. godine, T1 je zamijenjen T2 nakon više od 1,8 miliona jedinica. Međutim, još uvijek su proizvodili T1 u Brazilu do 1975. Prva generacija posebno je vrlo popularna među kolekcionarima; u zavisnosti od varijante, plaćaju se do šestocifrenih suma u eurima.

T2 – 1967. do 1979. godineDesetine hiljada mladih ljudi pohrlilo je na Monterey Pop Festival u Kaliforniji 1967. godine. Beatlesi su izveli Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, jedan od najvažnijih albuma svih vremena. U sredini ovog zvučnog zapisa iz tih dana, 1967. godine debitovala je druga generacija VW autobusa: T2. Reč je o generaciji VW busa uz koje su odrastali današnji bejbi bumeri, sa kojim su kao deca sa roditeljima otkrivali svet u zadnjem delu VW busa, kojim je pošta dostavljala pakete, sa kojima su evropski trgovci išli na posao, a u kojima su svoju dužnost obavljali policajci i bolničari. Kao kamper kombi, T2 je postao neuništivo vozilo za putnike svijeta. U avgustu 1969. muzičari kao što su Jimi Hendrix i Joan Baez upisali su istoriju u Woodstocku. A usred svega je bio VW autobus. Tri dana mira i muzike u Woodstocku na kojima je snimljena najpoznatija od svih fotografija VW Busa: slika “flower power T1” – Light busa – sa parom na krovu. Urezao se u kolektivno pamćenje čovječanstva i učinio VW autobus ikonom automobilske slobode. Ovaj T1 je kreirao i naslikao umjetnik dr. Bob Hieronimus, koji je i danas povezan s VW autobusom i stvorio modernu interpretaciju sa ‘Earth Buzz’ 2023.
Novi prednji kraj bio je najizrazitija karakteristika T2. Umjesto vertikalne modulacije u obliku slova V između okruglih farova, dizajn s horizontalnim linijama sada je naglasio širinu Volkswagena. Ali nisu samo ovi detalji učinili da T2 izgleda modernije: vidljivo veći bočni prozori i sada jednodijelno, snažno zakrivljeno vjetrobransko staklo najviše su se isticali. Osim toga, T2 je sada imao klizna vrata kao standard. Razvojni inženjeri su primjetno modernizirali tehnologiju. Najočigledniji napredak postignut je u oblasti šasije i kočnica. Uz nepromijenjeno međuosovinsko rastojanje od 2,40 metara i blago povećanu širinu, karoserija je dobila 20 centimetara u dužini. Kao rezultat toga, T2 je impresionirao još većom prostranošću. Veliki facelift uslijedio je 1972. i učvrstio uspjeh svjetskog bestselera. Godine 1978. 4,5 milioniti Transporter napustio je proizvodne hale. Godinu dana kasnije, njemačka proizvodnja T2 je prekinuta. Do tada je proizvedeno 2,2 miliona jedinica ove druge generacije VW autobusa. Međutim, potpuni kraj proizvodnje bio je još daleko. Nastavilo se samo drugdje: sve do 1987. u meksičkoj fabrici Puebla sa vazdušno hlađenim ravnim motorom, zatim sve do 1996. sa vodenim hlađenim četvorocilindričnim motorima. Osim toga, još 355.000 T2c će biti izgrađeno u Volkswagen do Brasil do 2013. godine, sve dok stroži propisi o sigurnosti i emisiji ne dovedu do konačnog oproštaja od ovog evergreena. Posljednjih 1.200 jedinica T2 napustilo je tvornicu kao “56 Anos Kombi – Last Edition”.

T3 – 1979. do 1992. godineKasnih 70-ih, novi bendovi poput Dire Straits i The Alan Parsons Project i stari kultni rok bendovi u stilu Pink Floyd i Yes oblikovali su jedinstveni zvuk tog vremena. Neviđenu jasnoću i preciznost posebno su pokazali Dire Straits sa pjesmama poput ‘Sultans of Swing’. T3 iz Volkswagena, predstavljen 1979. godine, imao je slične jasne konture. Zato što je to sada bio najuglatiji VW autobus svih vremena. Ali T3 je bio i tehnički najbolji transporter do sada. Osim toga, na njegovoj osnovi su stvorene ikone poput prve Kalifornije i prvog Multivana. Konceptualno, T3 je pratio prethodne modele, ali je tehnički DNK prenio u sadašnjost zahvaljujući novim i modernim tehnologijama. Volkswagen je napravio velike korake u oblasti pasivne sigurnosti. Šira karoserija je takođe nudila znatno više putničkog i prtljažnog prostora uz umereno povećanje dužine i visine; standardni ravni motori su takođe doprinijeli tome.
Na tržištu, vazdušno hlađeni T3 ravni motori proizvodili su između 37 kW (50 KS) i 51 kW (70 KS). Od 1981. godine, prvi put je na stražnjem dijelu Transportera ugrađen dizelski motor s vodenim hlađenjem. Snaga: također 37 kW (50 KS). Samo godinu dana kasnije, uslijedili su vodeno hlađeni ravni motori posebno razvijeni za bus. Proizvodili su 44 kW (60 KS) i 57 kW (78 KS). Njihova snaga se kasnije povećala na 82 kW (112 KS). 1985. Volkswagen je dodao mnoge druge inovacije. Benzinski motori su bili opremljeni katalizatorima, a prvi dizel motori su dobili turbopunjač. Pre svega, međutim, modeli sa pogonom na sve točkove sa viskoznom spojnicom poboljšali su domet; dobili su dodatnu oznaku ‘sinkro’. Od 1988. postojao je prvi kamper kombi napravljen u kući: California. Novi T3 California odmah je postao bestseler: 5.000 jedinica prodato je u prvih dvanaest mjeseci. Kada je posljednji T3 sišao s proizvodne trake u fabrici u Hanoveru, nove nove verzije kao što su Caravelle i Multivan odavno su se nametnule kao bestseleri. Specijalna izdanja kao što su Multivan White Star i Blue Start postala su ikone u isto vrijeme. Sinkro verzije T3 i 2.500 jedinica Multivan Limited Last Edition, koje je sada veoma tražen klasik, i dalje su se proizvodile u tvornici Steyr-Daimler-Puch u Grazu do 1992. U Južnoj Africi, T3 se još uvijek proizvodio do 2002.
T4 – 1990. do 2003.Uključivanje radija u automobilu 1990. godine bez slušanja pjesme Phila Collinsa ili Madone i – u Njemačkoj – BAP-a, Westernhagena i Grönemeyera bilo je praktično nemoguće početkom 90-ih. Ovo je bila muzička kulisa kada je Volkswagen predstavio novi T4 u avgustu 1990. Četvrta generacija je bila tehnička revolucija. Nakon 40 godina pogona na stražnje kotače i stražnjeg motora, Volkswagen je potpuno promijenio koncept pogona: od sada su motori smješteni naprijed; a takođe više nisu pokretali zadnju osovinu, već prednje točkove. Osim ako – kao što je već opciono dostupno u T3 – sinkro pogon je bio ugrađen, koji je pokretao i zadnju osovinu u T4. Ovaj prelazak na pogon na prednje točkove promenio je sve: dizajn, šasiju, motore i prostor. Mnogo više prostora je sada bilo dostupno prije svega pozadi, gdje je na T3 još uvijek prilično prostora zauzimao ravno motor. Nešto od toga su preuzeli nova zadnja osovina sa polupoprečnim krakom i opcioni sinkro sistem pogona na sve točkove, ali je ostatak stvorio dodatni tovarni prostor. Novi raspored pogonskog sistema učinio je rukovanje još sličnijim putničkom automobilu.

Sprijeda, T4 je postao duži kako bi obezbijedio dovoljno prostora za poprečno postavljene redne četvoro- i petocilindrične motore i stvorio bolje karakteristike sudara. Prilikom lansiranja na tržište, kupci T4 su mogli birati između tri vodeno hlađena benzinska motora i dva dizel motora (49 kW/61 KS do 81 kW/110 KS). Ljubitelji pogona na sve kotače mogli su kupiti T4 syncro od 1993. Od 1995. Volkswagen komercijalna vozila djelovala je kao nezavisna marka unutar Grupacije. Ovo je proslavljeno u januaru 1996. sa sveobuhvatnim ažuriranjem T4. Posebno veliki broj izmjena je bio ispod haube. 2,5-litarski petocilindrični motor uveden je u T4 kao prvi turbodizel motor s direktnim ubrizgavanjem (TDI) u VW Transporteru. Duži prednji dio varijanti putničkog automobila sada je omogućio integraciju VR6 benzinskog motora kapaciteta 2,8 litara. Od 1998. godine, vrhunski TDI proizvodio je nevjerovatnih 111 kW (151 KS), dok je šestocilindrični čak i do 150 kW (204 KS). Volkswagen komercijalna vozila najavila su kraj proizvodnje T4 sa ekskluzivnim specijalnim modelom: Multivan Last Edition sa posebno izdašnom standardnom opremom. Nakon perioda proizvodnje od 14 godina i izgrađenih oko dva miliona jedinica, revolucionarni T4 zamijenjen je T5 2003. godine.
T5 – 2003. do 2015.Christina Aguilera, Dido i Nora Jones, Robbie Williams, Herbert Grönemeyer i Justin Timberlake oblikovali su soundtrack 2003. Na njemačkom govornom području, Gronemeyerova pjesma ‘Mensch’ bila je svima poznata za vrlo kratko vrijeme. Ovo je godina u kojoj je Volkswagen komercijalna vozila lansirala petu generaciju Transportera – T5. Novi dizajn bio je prostraniji i varijabilniji od bilo kojeg drugog VW autobusa prije. Transporter je debitovao kao Kombi, kombi, varijanta sa otvorenim bočnim stranama, dvostruka kabina i šasija za nadgradnje drugih proizvođača. Osim toga, Volkswagen komercijalna vozila redefinirala je VW autobus sa najmodernijim novim izdanjima Caravelle, Multivan i California.
Dizajn T5 dosljedno se temeljio na DNK i stilu svog prethodnika, ali je izgledao još jasnije, moćnije i bezvremenskije. Unutrašnjost je dosljedno dizajnirana prema ergonomskim principima. Ovo je posebno bilo vidljivo na radnom mestu vozača, koje je impresioniralo karakteristikama kao što su optimalno pristupačna džojstika za menjanje brzina na centralnoj konzoli i pejzaž kokpita gde su svi instrumenti, displeji i kontrole bili smešteni na jednoj vizuelnoj osi. Za debi T5, za pogon su se pobrinuli turbodizel sa jedinicom injektora (TDI) i benzinski motori. Dizel motori su razvijali između 63 kW (86 KS) i 128 kW (174 KS). Benzinski motori su se kretali od 85 kW (115 KS) do V6 elektrane sa 173 kW (235 KS). Zbog novorazvijene tehnologije kvačila s više ploča, naziv verzija s pogonom na sve kotače promijenjen je iz syncro u 4MOTION. Sa lansiranjem nove Kalifornije, Volkswagen komercijalna vozila također je preselio proizvodnju legendarnog kamper kombija u Hanover. Najznačajnije u paleti modela T5 u to vrijeme uključivale su California NoLimit, ograničenu na 222 jedinice, izuzetno luksuzni Multivan Business sa pojedinačnim sjedištima u Phaeton stilu i Multivan PanAmericana sa pogonom na sve kotače sa izgledom za sve terene. Postojao je razlog za slavlje 2007. godine: Volkswagen komercijalna vozila konačno su dobila prava na ime za ‘Bulli’. Dvije godine kasnije, TDI motori su zamijenjeni novim i tišim četverocilindričnim common-rail motorima sa snagom do 132 kW (180 KS). Benzinski motori su također zamijenjeni novim turbo motorima: četverocilindrični motori s direktnim ubrizgavanjem (TSI) proizvodili su 110 kW (150 KS) odnosno 150 kW (204 KS). Proizvodnja T5 nastavljena je do 2015. Nakon 13 godina i oko dva miliona jedinica, zamijenjen je opsežno moderniziranim T6.
T6 i T6.1 – 2015. do 2024. godine: Adel je otpjevala ‘Hello’ prije tačno deset godina – sa više od milijardu pregleda na YouTube-u, muzički spot ove pjesme jedan je od najuspješnijih ikada. Taylor Swift se katapultirala na top-liste sa ‘Blank Space’ iste godine. A Ed Sheeran je slijedio odmah za njom sa ‘Thinking Out Loud’. Tako je zvučalo 2015. kada je Volkswagen lansirao novu evolucijsku fazu VW autobusa: T6. Novi motori, još sveobuhvatniji sistemi pomoći i moderniji infotainment sistemi karakteriziraju novu generaciju. Zahvaljujući brojnim detaljnim poboljšanjima, šesta generacija VW autobusa je takođe predstavljala samostalan korak u istoriji modela i istovremeno je impresionirala ogromnim kvalitetom i zrelošću. Varijante modela T6 podijeljene su na modele komercijalnih vozila kombi vozila, kamione sa otvorenim bočnim stranama, dvostruku kabinu, Kombi i Caravelle, kao i obiteljski Multivan i kalifornijski kamper kombi.

Spolja, T6 je bio prepoznatljiv prije svega po redizajniranom prednjem dijelu. Njegov dizajn kombinirao je stilsku linearnost s vrlo dinamičnim izgledom. T6 je takođe dobio harizmu, ekskluzivnost i dinamiku kroz nisko izvučenu prednju pregaču. Nove dvobojne boje predstavljale su počast prvim VW generacijama autobusa. Asortiman motora uključivao je četiri nova TDI i dva nova TSI, svaki kapaciteta po dva litra. U poređenju sa prethodnim modelom, novi motori su uštedeli oko jedan litar goriva. Svi pogonski sistemi su standardno imali funkciju Start/Stop. Izlazna snaga se kretala od 62 kW (84 KS) do 150 kW (204 KS). Ovisno o izlaznoj snazi, bili su upareni sa peto ili šestostepenim manuelnim menjačem ili sedmostepenim DSG. Osim toga, mnoge varijante su se mogle naručiti sa 4MOTION pogonom na sve kotače. Vrhunac je bio opciona prilagodljiva kontrola šasije DCC. Osim toga, T6 je u liniju proizvoda donio mnoge nove sisteme pomoći i sigurnosti.
Čak bi se i već zrela šesta VW Bus generacija mogla dodatno usavršavati, kao što je pokazao T6.1, predstavljen u jesen 2019. godine: njime je Volkswagen komercijalna vozila prenio kultni model u eru digitalizacije. Na primjer, potpuno redizajnirana instrument tabla modela T6.1 je prvi put ponuđena sa potpuno digitalnim instrumentima. Infotainment sistemi su imali interaktivno povezivanje putem e-SIM-a i nudili funkcije i usluge zasnovane na mreži. U isto vrijeme, prirodna glasovna kontrola otvara intuitivni nivo rada bolje nego prije. Generacija 6.1 proizvedena do 2024. takođe je došla sa nadogradnjom nivoa opreme i ažuriranjem dizajna.
Trenutni Multivan i Kalifornija – od 2021. i 2024.:U novembru 2021. Volkswagen komercijalna vozila zapalila su vatromet inovacija s novom generacijom Multivana. Pogonski i elektronski sistemi VW autobusa po prvi put su bazirani na modularnoj poprečnoj matrici (MQB). Njime su Volkswagen komercijalna vozila otvorila novi spektar visoke tehnologije za VW bus. Nikada prije Multivan nije bio tako fleksibilan, povezan ili održiv. Prvi plug-in hibridni pogon već je bio dostupan kao opcija 2021. godine. Sredinom 2024. godine, Volkswagen komercijalna vozila lansirala je novu Kaliforniju na osnovu dugačke verzije Multivan – kamper kombija osmišljenog do posljednjeg detalja, dok je ostao apsolutno kultan i prenosi DNK svojih prethodnika u sadašnjost i budućnost. Od kraja 2024. ovo uključuje i plug-in hibridni pogon na sva četiri točka koji je dostupan i za Multivan i za California. Ovo pretvara dva kultna modela u električna vozila u svakodnevnom životu zahvaljujući njihovom velikom električnom dometu. Istovremeno, pogonski sistem impresionira dugim kombinovanim dometima i – na neasfaltiranim terenima za kamper kombije – optimalnom vučom. I Multivan eHybrid 4MOTION i California eHybrid 4MOTION dodatno nude električnu stacionarnu klimu. Ovo se može koristiti za hlađenje, ventilaciju i grijanje VW busa i kamper kombija. Sistem klimatizacije se napaja energijom ili iz visokonaponske baterije ili iz kopnene struje tokom punjenja kako bi se osigurala ugodna unutrašnja temperatura u vozilu prije početka putovanja.
Trenutni ID. Buzz i ID. Buzz Cargo – od 2022.: 9. marta 2022. Volkswagen je predstavio proizvodnu verziju novog ID-a. Buzz na svjetskoj premijeri. Od samog početka, električni VW autobus se nudio u dvije verzije: kao ID. Buzz Pro za porodicu, slobodno vrijeme i posao, te kao identifikator. Buzz Cargo za trgovinu, poslovanje i industriju. I to je slučaj i danas. Međutim, ID. Buzz porodica je značajno proširena i poboljšana od 2022. godine. Potpuno novi visokoefikasni pogon sa snagom od 210 kW (286 KS) i nova baterija od 79 kWh (neto) predstavljeni su 2024. Još jedan novi dodatak asortimanu je ID. Buzz sa produženim međuosovinskim rastojanjem, maksimalnim prostorom i baterijom od 86 kWh (neto). Sve verzije od 210 kW imaju pogon na zadnje točkove. ID najvišeg ranga. Buzz GTX sa 250 kW (340 KS) takođe predstavljen 2024. ima više snage nego bilo koji drugi VW autobus do sada. Najmoćniji VW autobus ikada napravljen ima neuporedive performanse, pogon na sve točkove i velike kapacitete vuče. ID. Buzz GTX se može konfigurisati sa oba međuosovinska rastojanja. ID. Buzz GTX sa normalnim međuosovinskim rastojanjem se napaja baterijom od 79kWh; verzija sa dugim međuosovinskim razmakom opremljena je većom baterijom od 86 kWh. Pogonski sistem je također dostupan za ID. Buzz Cargo Pro 4MOTION. Nove osnovne verzije sa pogonom na stražnje kotače Freestyle i Pure sa snagom od 125 kW (170 KS) zaokružuju donji kraj raspona; imaju bateriju od 59 kWh (neto) na brodu.

Novi Transporter i Caravelle – od 2024. Trenutni Transporter i Caravelle su dva najnovija modela u asortimanu Volkswagen komercijalnih vozila. Transporter se nudi kao furgon u različitim verzijama, kao Kombi za kombinovani transport većih timova plus oprema i kao klizač sa duplom kabinom i – zavisno od verzije – sa dva međuosovinska rastojanja i dve visine krova. Paralelno sa Transporterom dostupan je i sestrinski model Caravelle, koji je dizajniran za profesionalni prevoz putnika. Asortiman Caravelle pokriva aplikacije od taksija velikog kapaciteta sa osam ili devet sedišta do ekskluzivnog VIP šatla. Caravelle je takođe dostupan sa dva međuosovinska rastojanja. Nova generacija oba modela je poboljšana u svim oblastima – Transporter i Caravelle su multifunkcionalna vozila koja nude značajno povećanje prostora, više oblika karoserije, veću nosivost, značajno optimizovanu efikasnost i veću ekonomsku efikasnost. Sistemi pomoći i infotainment sistema su takođe na novom nivou. Kupci novih vozila također imaju koristi od jedne od najvećih i najboljih europskih mreža dilera, a time i od servisne organizacije koja je brza koliko i profesionalna – neophodna za komercijalna vozila. Osim toga, Volkswagen komercijalna vozila nudi novi Transporter i Caravelle sa 5-godišnjom garancijom kao standard na njemačkom tržištu. Na strani pogona, liniju proizvoda karakterišu najsavremeniji turbodizel, plug-in hibridni i električni pogonski sistemi. Ono što sa sigurnošću možemo reći je da su Transporter i Caravelle zajedno sa Multivanom i California kao i ID. Buzz i ID. Buzz Cargo čini najveću paletu modela VW autobusa ikada. Svestranost linije proizvoda impresivno jasno daje do znanja da će VW autobus ostati original svih kombija u budućim automobilskim erama – ikonični svestrani uređaj za posao, porodicu, slobodno vrijeme i avanturu.