BMW Grupa je prvi proizvođač automobila koji je lansirao potpuno novorazvijeni digitalni nervni sistem za sve varijante pogona i segmente vozila. Inteligentniji je, moćniji i efikasniji i prvi put se koristi u modelima Nove klase. Četiri računara visokih performansi , koja se nazivaju i “supermozgovi “, kombinuju računarsku snagu za najvažnije funkcije korisnika: infotainment, automatizovanu vožnju, dinamiku vožnje i osnovne funkcije kao što su: Npr. pristup vozilu, klima i udobnost. Četiri supermozaka imaju više od 20 puta veću računarsku snagu od trenutne generacije vozila i njihove performanse su već dizajnirane za buduća ažuriranja softvera i funkcija, uključujući opipljive AI karakteristike.
“Tehnološka otvorenost je ključ uspjeha BMW-a. Počevši od prvog modela Nove klase, od kraja godine ćemo uvoditi tehnologije Nove klase u čitav budući portfolio modela – u svim segmentima i svim tipovima pogona. Naravno, ovo se odnosi i na našu potpuno novorazvijenu elektronsku arhitekturu koja se sastoji od moćnih „super mozgova“ i visoko umreženih softverskih platformi. Ova arhitektura nam omogućava da odvojimo razvoj vozila i softvera. Prednost: Čak i više nego danas, svi budući BMW modeli će ostati digitalno ažurirani putem bežičnih nadogradnji i također će primati ažuriranja od sljedeće i sljedeće generacije vozila,” kaže Frank Weber, član odbora za razvoj u BMW AG .
Elementarna komponenta digitalnog nervnog sistema je radikalno pojednostavljen kabelski svežanj. Ovo se zasniva na takozvanoj arhitekturi zonskog ožičenja , koja zahtijeva 600 metara manje kablova i nudi 30% uštede u težini u odnosu na prethodnu generaciju. Kabelski svežanj je podijeljen u četiri zone: prednja, karoserija, stražnja i krovna. Supermozgovi su umreženi s manjim kontrolnim jedinicama, zonskim kontrolerima, preko brzih podatkovnih veza. Oni kontrolišu i objedinjuju protok podataka elektronike u i iz zona. Kablovi u vozilu su stoga specifični za zonu i stoga mogu biti kraći, tanji i lakši.

Ključni preduslov za tanje i lakše kablove su takozvani „Smart eFuses“ . Ovo su digitalni osigurači koji zamjenjuju do 150 klasičnih osigurača. Pametni eFuses se mogu inteligentno programirati za digitalno kontroliranu distribuciju energije na komponente. Selektivno aktiviranje komponenti omogućava inteligentne režime snage za različite uslove vozila kao što su: B. Vožnja, parkiranje, punjenje i nadogradnja, u kojoj se namjerno isključuju nepotrebni potrošači. eFuses tako daju značajan doprinos poboljšanju energetske efikasnosti od 20% .
Potpuno novorazvijena elektronska arhitektura čini osnovu za sljedeću generaciju softverski definiranog vozila. Sljedeća generacija BMW modela će imati koristi od ovoga kada Nova klasa bude lansirana. Prvi električni derivat Nove klase krenuće u serijsku proizvodnju ove godine u fabrici u Debrecinu (Mađarska).