- Mart 1935: Škoda počinje serijsku proizvodnju istorijskog Superba, proizvodeći oko 890 putničkih automobila i 1.630 vojnih derivata tokom 15 godina
- Tehnička inovacija: Originalni Superb je imao progresivnu šasiju, hidraulične kočnice i najmoderniji električni sistem od 12 V
- Povratak 2001.: Škoda ponovo ulazi u segment više srednje klase sa Superb limuzinom, nudeći prostranu unutrašnjost i napredne funkcije udobnosti i sigurnosti
- Četvrta generacija: Dostupan kao Hatch i Estate, najnoviji Superb uključuje plug-in hibridne varijante s čisto električnim dometom od više od 120 km
- Prije devedeset godina Škoda Auto je započela proizvodnju Superba u svojoj fabrici u Mladá Boleslavu. Model je brzo postao sinonim za udobno, prefinjeno i dinamično iskustvo vožnje, čak i na lošim podlogama. Impresionirao je svojom prostranom unutrašnjosti – koja nudi sjedišta za do sedam putnika – izdašnom opremom i izvanrednom izradom. Proizvodnja je nastavljena do 1949. Godine 2001. legendarno ime se vratilo s prvom Škodom Superb moderne generacije. Sada u svojoj četvrtoj generaciji, Superb je dostupan kao Hatch ili Estate, sa izborom benzinskih i dizel motora, kao i blagih hibridnih i plug-in hibridnih pogonskih agregata. Plug-in hibridne varijante, Superb Estate iV i Superb Hatch iV, nude električni domet od preko 120 km. Kupci se takođe mogu odlučiti za pogon na prednje ili na sve točkove.
Tehničke inovacije i napredak: 1934–1949
. U proljeće 1934. Škoda je predstavila novu generaciju vozila sa okvirom šasije i neovisnim ovjesom kotača. Do oktobra te godine, kompanija je odlučila da svoj vodeći model nazove ‘Superb’, za najzahtjevnije kupce. Serijska proizvodnja započela je u Mladoj Boleslavi u martu 1935. Prvi model, Škoda 640 Superb, pokretao je šestocilindrični motor od 55 KS (40,5 kW). Od samog početka, Superb je imao hidraulične kočnice i najsavremeniji električni sistem od 12 V. Vrhunac ponude bio je 4,0-litarski V8 motor od 96 KS (70,7 kW). Nudeći velikodušan prostor za do sedam putnika i njihov prtljag, Superb je bio dostupan sa različitim dužinama međuosovinskog rastojanja i stilovima karoserije, uključujući otvoreni krov i dizajn po mjeri. Do završetka proizvodnje 1949. godine proizvedeno je oko 890 putničkih automobila i 1.630 vojnih derivata – uključujući i jedinstvenu 4×4 verziju.
Naslijeđe Superb: Četiri generacije inovacija
Superb odražava Škodinu tekuću transformaciju tokom njene 130-godišnje istorije. Nakon 50-godišnje pauze, ime je oživljeno u septembru 2001. uvođenjem prve moderne generacije Škode Superb. Ova limuzina je nudila izuzetan unutrašnji prostor i dolazi sa nizom motora koji proizvode između 85 kW i 142 kW (193 ks), uključujući vrhunski 2,8-litarski V6 sa Tiptronic automatskim menjačem i biksenonskim farovima za povećanu udobnost i bezbjednost.
Naredne generacije, lansirane 2008., 2015., a nedavno 2023., dodatno su razvile naslijeđe Superba. Druga generacija predstavila je praktičniji Hatch i, po prvi put, verziju Estate, nudeći snažnije, ali efikasnije pogonske sklopove i opsežnu standardnu opremu. Treća generacija je nastavila ovu putanju, integrišući napredne tehnologije i inovativni dizajn.
Popularnost Superba značajno je rasla kroz generacije. Prva moderna generacija, proizvedena od 2001. do 2008. godine, prodala je 137.000 primjeraka. Njegov nasljednik, predstavljen 2008. i prvi put dostupan i kao limuzina i kao karavan, ostvario je 618.000 prodaja, a 65% kupaca se odlučilo za limuzinu. Treća generacija, lansirana 2015. godine, nastavila je ovaj snažan kurs rasta, sa 805.000 prodatih jedinica – od čega su 56% bili karavanski modeli.

Sada u svojoj četvrtoj modernoj generaciji, Superb nastavlja da postavlja nove standarde. Kupci mogu birati između Hatch i Estate karoserije, s benzinskim, dizelskim, blagim hibridnim pogonima i plug-in hibridnim pogonskim agregatima i više od 65.000 je prodato u ovom trenutku. Najnoviji plug-in hibridni modeli nude električni domet od više od 120 km (WLTP). Opremljen najsavremenijim tehnologijama, održivim materijalima i pametnim rešenjima poput Smart Dials, novi Superb je dizajniran za modernu mobilnost.