“Sa novim BMW-om R 12 G/S, BMW Motorrad nudi klasični enduro za čistu zabavu na terenu. Skraćenica posuđena iz legendarnog R 80 G/S također znači ‘off-road/road’ i signalizira da novi član porodice BMW R 12 podjednako vlada i jednim i drugim. Znamo da su mnogi obožavatelji željno željni ovog motocikla.”
Markus Lederer, menadžer serije Boxer.
BMW motocikli i terenski sportovi. Ova uspješna priča u motosportu provlači se kao nit kroz istoriju kompanije. Bokser motor visokog obrtnog momenta u kombinaciji sa kardanskim pogonom dokazao je svoju pobedničku sposobnost i neuništivost u bezbrojnim takmičenjima.
Ipak, tek 1980. BMW Motorrad je u serijsku proizvodnju uveo koncept endura sa bokser motorom. Rođen je BMW R 80 G/S. Komercijalno dostupan enduro, koji nikada prije nije postojao. Blagoslovljen dobrim terenskim sposobnostima, pogodnošću za obilazak i dinamičnim kvalitetima u vožnji na cestama. Ukratko: Skraćenica G/S savršeno je sažimala sveobuhvatne kvalitete novog motocikla. Novi BMW R 12 G/S vješto hvata duh off-road endura sa bokser motorom u stilu R 80 G/S u smislu dizajna i savršeno ga prenosi u današnje vrijeme uz modernu tehnologiju. Sa dugim hodom ovjesa, točkovima s križnim kracima i malim, kompaktnim oklopom u kokpitu.
Tri različite varijante sedišta, sigurni enduro oslonci za noge i uspon za upravljač za posvećene avanture van puta.
Novi BMW R 12 G/S standardno je opremljen ravnim solo sjedištem (standardna visina sjedišta sa stražnjim kotačem od 17”: 860 mm / visina sjedišta u Enduro paketu Pro sa 18” zadnjim kotačem: 875 mm). Dizajniran ravno i ravno, nudi idealne uslove za enduro vožnju – čak i u stojećem položaju. U specijalnoj opremi “Pillion paket” sjedište je predviđeno za dvije osobe (standardna visina sjedišta sa zadnjim kotačem 17”: 860 mm / visina sjedišta u Enduro paketu Pro sa 18” zadnjim kotačem: 875 mm). U specijalnoj opremi “Rally seat” visina sedišta za vozača je podignuta za 20 mm (standardna visina sedišta sa zadnjim točkom od 17”: 880 mm / visina sedišta u Enduro paketu Pro sa 18” zadnjim točkom: 895 mm). Novi R 12 G/S standardno dolazi s dvije praktične čelične ušice na stražnjem okviru koje služe kao točke za vezivanje.
U osnovnoj verziji, novi BMW R 12 G/S ima sistem oslonca za noge koji je prvenstveno dizajniran za upotrebu na putu, ali zahvaljujući svom nazubljenom profilu može se koristiti i van puta. Kao dio posebne opreme “Enduro Package Pro”, R 12 G/S uključuje enduro sistem oslonca za noge, koji nudi optimalno prianjanje za enduro vožnju zahvaljujući povećanoj kontaktnoj površini tijela oslonca za noge u kombinaciji sa tri reda zubaca. Konusni aluminijumski cevasti upravljač omogućava dalja individualna ergonomska podešavanja. Opcioni Enduro paket uključuje 20 mm uspon za upravljač.

Robusni bokser motor sa superiornom snagom i obrtnim momentom i jednocevnim izduvnim sistemom.
Od kada se prvi BMW motocikl – R 32 – pojavio 1923. godine, BMW Motorrad bokser motori predstavljaju nepogrešiv, originalan dizajn, punu krivu obrtnog momenta i jedinstven karakter zvuka. To je slučaj i sa novim BMW R 12 G/S. Bokser motor hlađen vazduhom/uljem sa provrtom od 101 mm, hodom od 73 mm i zapreminom od 1.170 cm3, koji je već poznat sa brojnih BMW modela motocikala, proizvodi 80 kW (109 KS) pri 7.000 o/min u R 12 G/S i maksimalni obrtni moment je 115 Nm, postiže se 115 Nm . Izduvni sistem sa lijeve strane sa visoko postavljenim zadnjim prigušivačem ispunjava zahtjeve klasično dizajniranog endura.
Najvažnije karakteristike novog BMW-a R 12 G/S:
• Klasičan, puristički enduro dizajn.
• Robusni vazdušno/uljno hlađeni dvocilindrični bokser motor sa 80 kW (109 KS) pri 7.000 o/min i 115 Nm pri 6.500 o/min .
• Lijevi, jednoprotočni izduvni sistem sa visoko postavljenim zadnjim prigušivačem i konusnim završnim dijelom.
• Jednodelni cevasti prostorni okvir sa podignutim i napred pozicioniranim delom glave upravljača. Stražnji okvir sa vijcima.
• Potpuno podesiva naopako okrenuta teleskopska viljuška na prednjoj strani i Paralever zakretna ruka sa uglom, takođe potpuno podesivim zadnjim amortizerom sa revidiranim prigušenjem koje zavisi od putovanja.
• 21-inčni prednji točak i 17-inčni zadnji točak kao standard. Zadnji točak od 18 inča kao dio posebne opreme “Enduro Package Pro”.
• Aksijalno postavljene plutajuće čeljusti sa 2 klipa, čelični pleteni kočni vodovi i kočioni diskovi od 310 mm.
• Motocikl ABS Pro za sigurno kočenje čak i kada se naginje.
• Standardni načini vožnje “Rain”, “Road” i “Enduro”. Dodatni režim vožnje “Enduro Pro” kao dodatna oprema.
• Standardni DTC (Dynamic Traction Control) i kontrola obrtnog momenta otpora motora (MSR).
• Klasični okrugli instrument i 12 V utičnica. Digitalni displej kao dodatna oprema fabrički.
• Snažne LED rasvjetne jedinice kao standard i prilagodljiva svjetla za krivine kao opcioni “Headlight Pro” fabrički.
• Vožnja bez ključa – praktično aktiviranje paljenja putem radija kao standard.
• Tri atraktivne boje za moderan izgled.
• Ponuda za prilagođavanje po meri u okviru opcione opreme fabrički i originalne BMW Motorrad dodatne opreme u dobro poznatom vrhunskom kvalitetu.