- Polestar 3 je dobio Euro NCAP ocjenu sigurnosti sa 5 zvjezdica sa ukupnom ocjenom sigurnosti od 87%.
- Zaštita i za odrasle i za djecu u putnicima, kao i sveobuhvatan paket sigurnosnih sistema doprinijeli su jakom rezultatu u kategoriji Safety Assist.
- Polestar 3 postigao je rezultat od 93% za zaštitu djece putnika, što je najviši rezultat od bilo kojeg putničkog automobila testiranog od strane Euro NCAP-a u posljednjih devet godina
- Rezultat za odrasle putnike bio je 90%, putnik za djecu 93%, ranjivi učesnici u saobraćaju 79% i sigurnosni sistemi pomoći 83%.
- Drugo vozilo u Polestarovoj trenutnoj liniji koje će dobiti najbolju ocjenu.
Polestar 3 je postigao pet zvjezdica Euro NCAP u posljednjoj rundi testova nezavisnog tijela. Sa serijom testova vozila u četiri klasifikacije – odrasli putnici, deca putnika, ranjivi učesnici u saobraćaju i bezbjednosna pomoć – Polestar 3 je dobio pet zvezdica za sve kategorije i ukupni rezultat od 87%.
Evropski program za ocjenu novih automobila certificira rezultate testova sigurnosti vozila od 1997. godine i dodjeljuje samo pet zvjezdica – najveće moguće priznanje – automobilima koji pokažu sveukupne odlične performanse u zaštiti od sudara i koji su dobro opremljeni najsavremenijom tehnologijom za izbjegavanje sudara.
U kategoriji zaštite djece, Polestar 3 se pokazao posebno zapaženim, postigavši 93% u toj pojedinačnoj kategoriji – najviši rezultat od bilo kojeg putničkog automobila testiranog od strane Euro NCAP-a u posljednjih devet godina.
Dr. Aled Williams, programski direktor u Euro NCAP-u, kaže: “Performanse Polestar 3 na testovima za djecu za putnike su zapanjujuće blizu savršenog rezultata i pokazuju kako se posvećenost sigurnosti svih putnika može isplatiti pružanjem izvanredne zaštite u slučaju nesreće. Proizvođači automobila nastavljaju da se suočavaju s izazovom da naša vozila, servise i puteve postanu sigurnim. standard, ma koliko malo poboljšanje izgledalo.”
Djeleći stručnost sa Volvo automobilima, Polestar 3 je dizajniran sa najnovijim strukturalnim inovacijama i naprednim sistemima pomoći vozaču. Kočenje i zaštita nakon udarca i sistem direktne asistencije brinu se o putnicima u slučaju sudara, dok sistem za nadzor vozača (DMS) prati pokrete očiju i glave vozača u slučaju umora ili bolesti i zaustavlja vozilo po potrebi. U međuvremenu, niz senzora, kamera i radara – smještenih u inovativnoj SmartZone na nosu automobila i drugim vanjskim dijelovima – upozorava vozače na incidente koji se mogu spriječiti i pomažu u ublažavanju sudara.