Petak, 25 Aprila, 2025

BMW Motorrad predstavlja novi BMW R 1300 R.

Sa novim BMW R 1300 R, podigli smo dinamični roadster sa bokserskim motorom na novi nivo. Dosljedno podešen za dinamiku vožnje, nudi mnogo sportskije iskustvo vožnje od svog prethodnika sa svojim potpuno novim motorom i šasijom, zadržavajući tradicionalne BMW vrline kao što su sposobnost putovanja i udobnost.” Christof Lischka, šef razvoja BMW Motorrad

Cilj razvoja novog BMW-a R 1300 R bio je da se dinamični roadster sa bokser motorom učini još sportskijim i dinamičnijim, kako tehnički tako i vizuelno, nego ranije. Pored znatno sportskijeg, agresivnijeg dizajna, opcije opreme kao što je varijanta modela Performance, uključujući sportsko ogibljenje, kratku polugu, glodani i podesivi sistem oslonca za noge, DTC mjenjač, ​​dva dodatna sportska ekrana, sportsko sjedište, spojler motora i sportske gume omogućavaju kupcima da dodatno povećaju ovu dinamiku. Ipak, njegova pogodnost za svakodnevnu upotrebu i putovanja ostaje nepromijenjena, a sa grijanjem sjedišta, pomoćnikom pri vožnji, vjetrobranom i širokim rasponom opcija za prtljagu, novi BMW R 1300 R može se savršeno prilagoditi iu ovom smjeru.

Različite varijante sjedišta za optimalan dizajn visine sjedišta i novi sistem prtljaga sa elektrifikovanim koferima i pametnom torbom za udobne ture i putovanja na odmor.

Dugi niz godina BMW Roadsteri sa bokser motorima stekli su odličnu reputaciju, posebno među ženskim kupcima i onima koji se vraćaju motociklizmu. Roadster to duguje svojoj dobroj pristupačnosti i niskoj visini sjedišta. Pored standardnog sjedišta, dodatna sedišta su dostupna kao individualni opcioni dodaci.

Robusni bokser motor sa vrhunskim performansama i vrijednostima obrtnog momenta, kao i optimiziranom glatkoćom i efikasnošću.

Bokser motor novog BMW-a R 1300 R ima zapreminu od tačno 1.300 cm3 , a odnos između provrta i hoda je 106,5 do 73 mm (prethodnik: 102,5 do 76 mm). Povećanje zapremine rezultat je povećanog provrta cilindra i nove radilice sa smanjenim hodom. Isporučuje 107 kW (145 KS) (prethodnik: 100 kW (136 KS)) pri 7.750 o/min , razvija maksimalni obrtni moment od 149 Nm pri 6.500 o/min ( prethodnik: 143 Nm pri 6.250 o/min.

Novi BMW R 1300 R.

Snažan kočioni sistem u kombinaciji sa Integral ABS Pro kao standard. Sportska kočnica kao dodatna oprema fabrički.

Novi R 1300 R standardno dolazi s dvostrukom disk kočnicom s dvije radijalno postavljene fiksne čeljusti s četiri klipa sprijeda i jednom disk kočnicom s plutajućom čeljusti s dva klipa pozadi u kombinaciji sa BMW Motorrad Integral ABS Pro. Kao dio fabrički ugrađene posebne opreme, novi BMW R 1300 R može biti opremljen sportskom kočnicom. Uz još sportskiji izgled kočionih čeljusti u boji titanijuma, nudi blago povećanje performansi kočenja.

Najvažnije karakteristike novog BMW-a R 1300 R:

  • Dinamičan, sportski dizajn.
  • Sportska ergonomija i oprema za dinamičnu zabavu u roadsteru i udobno putovanje u isto vrijeme.
  • Četiri varijante modela: osnovna varijanta, Exclusive, Performance i Option 719 Kilauea.
  • Dvocilindrični bokser motor sa 107 kW (145 KS) pri 7.750 o/min i 149 Nm pri 6.500 o/min.
  • Različite varijante sedišta za optimalan dizajn visine sedišta i novi sistem prtljaga sa elektrifikovanim koferima i pametnom torbom za udobne ture i putovanja na odmor.
  • Tri načina vožnje kao standard za idealno prilagođavanje svim uslovima na putu.
  • Pro režimi vožnje sa dodatnim „Dynamic“ i „Dynamic Pro“ režimima vožnje, kao i predizbor režima vožnje kao opciona oprema fabrički.
  • Kontrola obrtnog momenta motora (MSR) kao standard.
  • Automatizirani pomoćnik pri prebacivanju brzina (ASA) s potpuno automatiziranim radom kvačila i ručnim ili automatiziranim mijenjanjem brzina za još bolje iskustvo motocikla kao opcioni dodatak.
  • Potpuno novorazvijena šasija sa limenim glavnim okvirom od čeličnog i aluminijskog stražnjeg okvira.
  • Nova okrenuta teleskopska viljuška i novi EVO-Paralever stražnji kotač za navođenje za još veću preciznost vožnje.
  • Nova elektronska šasija Dynamic Suspension Adjustment (DSA) sa dinamičkim podešavanjem prigušenja, brzine opruge i kompenzacije opterećenja kao opcioni dodatak. Prva svjetska teleskopska viljuška u serijskoj proizvodnji motocikala s podesivom oprugom.
  • Novi točkovi koji su lakši za više od 1,4 kg.
  • Snažan kočioni sistem u kombinaciji sa BMW Motorrad ABS Pro za sigurno kočenje čak i kada se naginje.
  • Nova full-LED prednja svjetla u dinamičnom osmougaonom dizajnu i najmodernije LED rasvjetne jedinice svuda dolaze kao standard. Prednja svjetla Pro s prilagodljivim svjetlima za krivine kao opciona dodatna oprema fabrički.
  • Pomoćnik u vožnji s aktivnim tempomatom (ACC) i upozorenjem na prednji sudar (FCW) za bezbednu i udobnu vožnju motociklom kao opciona fabrički ugrađena funkcija.
  • Priprema za navigaciju po prvi put sa električnim otključavanjem za maksimalnu udobnost rada kao opcionom tvornički ugrađenom funkcijom.
  • Sveobuhvatan asortiman specijalne opreme i originalne BMW Motorrad dodatne opreme.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno