Subota, 17 Maja, 2025

Dva nova BMW mirisa za novu dimenziju radosti.

Za BMW, radost je izjava, zabava u vožnji, svjesno uživanje u životu. Radost je i motivacija i obećanje. I to je snažan osjećaj koji ljude tjera da pozitivno gledaju na budućnost. Po prvi put, ova radost se sada može doživjeti i kroz čulo mirisa, s dva nova BMW mirisa „AMBERNESS“ i „BERGAMOOD“.

Svježe i okrepljujuće, senzualno i smirujuće, ili kombinacija svega navedenog.

Novi BMW mirisi namjerno ne postavljaju nikakve rodne granice – mogu ih nositi svi podjednako. Oba parfemska ulja djeluju samostalno ili u kombinaciji i u različitim koncentracijama kako bi stvorila vrlo posebna i vrlo individualna mirisna iskustva. Kako bi prenijela osjećaj radosti i učinila ga svakodnevnim pratiocem, Mavive ide dalje od korištenja najkvalitetnijih sastojaka. U saradnji sa dsm-firmenich, kompanijom specijaliziranom za mirise i arome, koristi se „EmotiWaves™“. Tehnologija koja koristi najsavremenija, patentirana i certificirana neuroznanstvena otkrića. Na ovaj način, emocije se mogu uticati i pojačati korištenjem prirodnih sastojaka.

„AMBERNESS“

„AMBERNESS“ nudi senzualno iskustvo koje prenosi smirenost i osjećaj ljepote. Francuska kadulja i gvatemalski kardamom ostavljaju zemljani miris, nakon čega slijede italijanski bergamot i egipatski geranijum. Madagaskarska vanilija, indonezijski pačuli i haićanski vetiver pružaju fascinantnu privlačnost.

 

„BERGAMOOD“.

„BERGAMOOD“ ima svjež i okrepljujući učinak. Gornja nota donosi miris italijanskog bergamota i mandarine, obogaćen ružičastim biberom. Lavanda i petitgrain ostavljaju trajan utisak. Amberwood i mošus zaokružuju miris i čine ga živahnim i stimulirajućim.

Oblik boca podsjeća na sjedište BMW-a u Münchenu.
Bočice mirisa „BERGAMOOD“ i „AMBERNESS“ odlikuju se minimalističkim dizajnom. Prozirno staklo je cilindričnog oblika. Ovaj oblik evocira asocijacije na upečatljiv arhitektonski stil sjedišta BMW-a u Münchenu. Crni čep boca nosi utisnuti BMW logo. Okrugli rub i čep s metalnom završnom obradom čine bocu posebno vrijednom. Slova na bijeloj pozadini prate jasan dizajn.

Mavive stvara mirise već 120 godina.
Novi mirisi su kreirani u bliskoj saradnji sa Mavive, kompanijom u vlasništvu porodice Vidal. Njihova historija u razvoju mirisa datira preko 120 godina unazad. Mavive je sada zastupljen u više od 90 zemalja. Dva BMW mirisa razvili su svjetski poznati parfimeri Frank Voelkl i Alexandra Monet.

Novi BMW mirisi „AMBERNESS“ i „BERGAMOOD“ bit će dostupni od maja u odabranim parfimerijama i u BMW Lifestyle Online prodavnici ( https://lifestyle.bmw.com ), kao i kod odabranih BMW dilera.

50 ml Eau de Parfum košta 62,00 eura, 100 ml košta 85,00 eura.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno