Srijeda, 12 Novembra, 2025

Volkswagen ID.3 nakon 170.000 km: Baterija zadržala 91% kapaciteta

ADAC-ov četverogodišnji test pokazao da je baterija Volkswagena ID.3 izgubila samo 9% kapaciteta nakon gotovo 170.000 kilometara, uz minimalne troškove održavanja i stabilan domet.

Njemački automoto klub ADAC proveo je četverogodišnji test izdržljivosti na električnom Volkswagenu ID.3 Pro S, opremljenom baterijom kapaciteta 77 kWh. Cilj testa bio je provjeriti kako se baterija ponaša tokom dugotrajnog i intenzivnog korištenja.

Kako bi izazov bio što realniji, baterija nije bila posebno čuvana. Naprotiv, redovno je punjena do 100%, što je poznato kao faktor koji dodatno opterećuje ćelije. Vozilo je često brzo punjeno zahvaljujući internom brzom punjaču – češće nego što bi to bio slučaj kod prosječnog vlasnika.

Foto ADAC

Rezultati su pokazali izuzetnu otpornost baterije. Nakon 21.700 kilometara kapacitet je pao za samo 4%. Na 70.000 kilometara dodan je još 1% gubitka, dok je nakon 102.500 kilometara baterija i dalje imala 93% početnog kapaciteta. Nakon ukupno 169.700 kilometara, kapacitet je iznosio odličnih 91%, što je daleko iznad minimalne granice od 70% koju Volkswagen garantuje za 8 godina ili 160.000 kilometara. U slučaju pada ispod te granice, baterija bi bila zamijenjena u okviru garancije.

Uprkos smanjenju kapaciteta, domet vozila ostao je gotovo nepromijenjen zahvaljujući redovnim softverskim nadogradnjama koje su poboljšale efikasnost. Primjer je potrošnja energije – sa početnih 20 kWh na 100 km smanjena je na 18,3 kWh.

Održavanje se pokazalo jednostavnim, s obzirom da su tokom testa zabilježeni samo manji kvarovi, poput problema s GPS antenom i poklopcem za punjenje. Test još uvijek traje, a ADAC planira nastaviti mjerenja sve do 250.000 kilometara kako bi dobio potpunu sliku o dugovječnosti baterije.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno